شنبه 29 اردیبهشت 1403

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد با حضور مردم و مسئولین در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با حضورحجت‌الاسلام حکمتی نیک مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی غلامی فرمانده ناحیه بهمئی، علی محمدی فرماندار این شهرستان و عموم مردم شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حکمتی نیک گفت: امام خمینی (ره) به سه چیز ایمان راسخ داشتند، ایمان به خدا، ایمان به هدفشان و ایمان به راهی که انتخاب کرده بود و بر همین اساس انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: نظام قبل از انقلاب اسلامی ایران شامل دو قطب یعنی بلوک شرق و غرب بود که بلوک شرق، شوروی سابق و غرب ایالات متحده آمریکا بوده و غیر از این دو هیچ‌نظام سیاسی جرأت استقلال سیاسی را نداشت.

وی اظهار داشت: اگر قرار بود نظام سیاسی جدیدی شکل گیرد علی القاعده آن نظام مادی و دنیوی بود و آنها هرگز تصور نمی کردند نظامی همچون انقلاب اسلامی ایران ظهور پیدا کند و‌به پیروزی برسد.

حکمتی نیک در خصوص رمز موفقیت ملت ایران وپیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ایمان به خدا رمز موفقیت ملت ایران اسلامی بود و خداوند انقلاب اسلامی را پیروز کرد.

وی بیان کرد: مهمترین خصوصیت امام خمینی (ره) که ایشان را متمایز می ساخت، دور اندیشی امام بود و با همین دور اندیشی انقلاب را به پیروزی رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علمای دینی همیشه رویای تشکیل یک حکومت دینی را در سر داشتند و در این راه سختی ها و شکنجه های بسیاری تحمل کردند و امام خمینی به همه این اهداف عمل کرد و علما و ملت را به آرزوی دیرینه خود یعنی پیروزی انقلاب رساندند.

وی در ادمه اظهار داشت: از مصداق های دور اندیشی امام می توان به نامه آن حضرت به کشورهای عربی مبنی بر اینکه شمایی که از صدام حمایت که کنید روزی سراغ شما خواهد آمد و همه دنیا دیدند که صدام به کشور کویت حمله کرد و آن کشور را به اشغال خود درآورد.

وی ادامه داد: دومین دوراندیشی امام خمینی (ره) نامه آن حضرت به گورباچف رئیس دولت اتحاد جماهیر شوروی نوشتند، که صدای استخوان ها شکسته کمونیست به گوش می رسد و کشور شما در حال فروپاشی است و طولی نکشید که شوری ازهم گسیخت و این نشان از دوراندیشی امام راحل بود.

حکمتی نیک‌گفت: امام خمینی (ره) موافق با اسلام ناب است و با اسلام سکولار که از آن به عنوان اسلام آمرکایی یاد می کند و در منطق ایشان جایی نداشت را مخالف اسلام ناب و نقطه مقابل آن می داند.

وی در پایان در خصوص هدف کلان امام خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: هدف کلان امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر صادر کردن آن به آسیا غربی، تشکیل تمدن نوین اسلامی در مقیاس جهانی است و این هدف توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران یعنی امام خامنه ای، در حال ادامه پیدا کردن برای تحقق آن هدف والا است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام /

مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر 2
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر 3
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر 4
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر 5