یک‌شنبه 27 خرداد 1403

مراسم یادبود شهدای خدمت در سرکنسولگری ایران در جده برگزار شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
مراسم یادبود شهدای خدمت در سرکنسولگری ایران در جده برگزار شد

اقتصادنیوز: مراسم گشایش دفتر یابود شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس فقید جمهوری اسلامی ایران، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه آنها، روز سه‌شنبه در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده برگزار شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیر کل دفتر وزارت خارجه پادشاهی عربستان سعودی در مکه مکرمه (جده) با حضور در سرکنسولگری کشورمان، ضمن ابراز تسلیت و همدردی پادشاهی عربستان سعودی با دولت و مردم کشورمان، متن تسلیتی را نوشت.

بر اساس اعلام سرکنسولگری ایران در جده، جمعی از سرکنسول‌های مستقر در جده و همچنین رئیس مجمع فقه اسلامی، جمعی از معاونین و نمایندگان سازمان همکاری اسلامی و سایر سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی مستقر در جده، با امضا دفتر یادبود و قرائت قرآن و دعا، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

خبر مرتبط اولین سفر وزیر خارجه مصر به تهران / ابوزید برای شرکت در مراسم تشییع شهید رئیسی و همراهان به تهران می آید

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر برای شرکت در مراسم تشییع شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان راهی تهران شد.

خبر مرتبط دفتر یادبود شهادت رئیسی و همراهانش در سئول گشایش یافت

اقتصادنیوز: دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و همراهان، روز چهارشنبه 2 خرداد 1403 در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول گشایش یافت. همچنین به این مناسبت، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایندگی کشورمان در سئول، به حالت نیمه افراشته درآمد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مراسم یادبود شهدای خدمت در سرکنسولگری ایران در جده برگزار شد 2
مراسم یادبود شهدای خدمت در سرکنسولگری ایران در جده برگزار شد 3