جمعه 14 اردیبهشت 1403

مرتضی میرباقری

مرتضی میرباقری

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که در چهار سال اخیر، تبلیغات تجاری از آنتن شبکه کودک حذف شده بود، این شبکه مدتی است که یک آگهی تبلیغاتی روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مرتضی میرباقری عضو کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط محتوایی حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی درخصوص وضعیت کنونی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: با عنایت به ظرفیت ویژه‌ای که پلتفرم‌ها و وی‌او‌دی‌ها در سبد رسانه‌ای دارند چه در ایران و چه در جهان، علی‌القاعده ما با یک شرایط جدیدی در دهه اخیر مواجه شدیم در مصرف رسانه‌ای مردم و این مصرف رسانه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شیب مخاطب‌گریزی تلویزیون به مرحله ای از تندی رسیده که چندسالی می‌شود این سازمان و تهیه‌کنندگان ریز و درشت آن بعضا مجبور می‌شوند با صرف هزینه زیاد و پرداخت رقم‌هایی که این روزها عنوان می‌شود به یک میلیارد تومان هم می‌رسد، یکی، دو ستاره ورزشی و هنری را به قاب تصویر بکشند، به این امید که از مخمصه تنگی که در آن گیر آمده رها شود.

وب‌گاه فرارو

ولی شایعه پرداخت یک‌میلیاردتومانی برای حضور یکی از بازیکنان تیم ملی و پرداخت 800 میلیون تومانی به دیگری، از آن مواردی است که نیاز به واکاوی بیشتری دارد. مثلا مشخص شود که هزینه این افراد توسط چه کسی پرداخت می‌شود و آیا نظارتی بر آن وجود دارد یا خیر؟ این موارد به کنار، حضور ادگار داویدز، فوق‌ستاره سابق تیم ملی هلند، در تلویزیون ایران برای ویژه‌برنامه عید شبکه سه نیز از آن معما‌های لاینحل...

وب‌گاه مشرق نیوز

شوراهای نظارتی ساترا در طول این مدت نتوانسته کارنامه موفق نظیر سازمان معادلش در حوزه مدیریت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ارائه دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خدابخشی از ابتدای ورود به معاونت سیاسی سازمان صداوسیما دست به اقدامات عجیب و انتحاری زد. او ساختارها را بر هم ریخت و با شعار «تحول در خبر صداوسیما» ساختمان شبکه خبر را تغییر داد و خبرگزاری صداوسیما که به واحد مرکزی خبر معروف بود و شبکه خبر، پخش اخبار سیما، باشگاه خبرنگاران و خبر رادیو و پخش اخبار صدا را تلفیق کرد و ساختمان‌ها را خالی و باشگاه خبرنگاران را به طور کلی تعطیل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ساترا می گوید: وقتی پلتفرم‌ها فراگیر شدند، باید تقسیم وظایفی صورت می‌گرفت. بر همین اساس ماده واحده شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مسئولیت سیاستگذاری‌های کلان رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر را برعهده دارد، در خردادماه امسال منتشر شد که به مثابه یک تقسیم وظیفه بوده و 6 بند هم در آن مشخص است.

وب‌گاه عصر ایران

هفته گذشته به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رییس جمهور، ابراهیم سوزنچی، سعیدرضا عاملی و مرتضی میرباقری به‌عنوان اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمدرضا جعفری‌جلوه و فرشاد مهدی‌پور به‌عنوان صاحب نظر در حوزه رسانه به‌عنوان عضو کمیته تدوین سیاست‌های محتوایی نمایش خانگی منصوب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری قانونی قدیمی، تاکید کرد: نظارت بر شبکه نمایش خانگی همچنان بر عهده صداوسیماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری قانونی قدیمی، تاکید کرد: نظارت بر شبکه نمایش خانگی همچنان بر عهده صداوسیماست. رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری قانونی قدیمی، تاکید کرد: نظارت بر شبکه نمایش خانگی همچنان بر عهده صداوسیماست. به گزارش عرشه آنلاین، عباس میرزاحسینی، رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولیت تنظیم‌گری، صدور مجوز و نظارت بر رسانه‌های فعال در عرصه صوت‌و تصویر فراگیر و نیز شبکه نمایش خانگی بر عهده سازمان صدا و سیماست.

وب‌گاه الف

رییس مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری قانونی قدیمی، تاکید کرد: نظارت بر شبکه نمایش خانگی همچنان بر عهده صداوسیماست.

خبرگزاری دانشجو

انتشار بندی از یک مصوبه و انتصاب افراد جدید در حوزه شبکه نمایش خانگی این تصور را به وجود آورد که ساترا در حوزه تنظیم گری دیگر وظیفه‌ای ندارد در صورتی که این‌طور نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور، اعضای حقیقی کمیته تدوین سیاست‌های محتوایی شبکه نمایش خانگی را به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای حقیقی کمیته تدوین سیاست‌های محتوایی شبکه نمایش خانگی به پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور منصوب شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اعضای کمیته تدوین سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی را منصوب کرد.