یک‌شنبه 8 مهر 1403

مردم ولایتمدار ایران اسلامی باز هم حماسه آفریدند / پیام هشدار دهه هشتادی‌ها خطاب به دشمنان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مردم ولایتمدار ایران اسلامی باز هم حماسه آفریدند / پیام هشدار دهه هشتادی‌ها خطاب به دشمنان

راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان روز گذشته با حضور پر شکوه مردم ایران اسلامی برگزار شد و مردم جلوه های متعددی از یکپارچگی، وحدت و ولایت مداری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، با وجود فتنه انگیزی ها و تلاش های دشمنان هرساله ریشه های درخت تنومند انقلاب اسلامی قوی تر می شود و هربار شاهد خنثی سازی توطئه‌های معاندین علیه نظام هستیم و این بار هم در سالروز تسخیر لانه جاسوسی ملت ایران حماسه ساز شدند.

اگرچه حدود 40 روزی است که مدعیان به اصطلاح براندازی حکومت، دور تسلسل باطلی را طی می کنند و برای تعبیر خوابهای آشفته خود در تلاش هستند اما فضل خدا، تدبیر رهبر انقلاب، همت و بصیرت مردم ولایتمدار مهری باطل بر چنین تلاش‌های پوچ آنها است.

خلق حماسه با شکوه 13 آبان به ویژه با حضور شگفتی ساز دانش آموزان و دانشجویان انقلابی پیام لبیک به امر رهبر انقلاب و پا به رکاب بودن ولایت فقیه را به دنیا مخابره کرد که تداعی گر عینی سرود سلام فرمانده بود.

حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان دنیا را بهت زده کرد

حجت السلام سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان دنیا را بهت زده کرد که مردم با وجود این اغتشاشات، مشکلات اقتصادی و تحریم ها پای انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: در راهپیمایی 13 آبان مردم از همه صنوف، پیر، جوان، اداری و غیر اداری شرکت کردند تا به دنیا اعلام کنند که پای نظام، ولایت و انقلاب ایستاده اند و مرعوب تبلیغات و فضای رسانه ای غرب نشده اند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان اگر جرات دارند تصاویر پخش شده از صدا و سیما و رسانه ها را درباره حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان دهند در این صورت مخالفین خواهند فهمید که این نظام قابل براندازی نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران پا برجا تر از قبل با قدرت و قوت درحال پیشرفت و حرکت است و از این پیچ و خم ها و بحران های موجود هم عبور خواهد کرد.

وی افزود: طی 40 سال انقلاب گردنه های فراوانی مشاهده کردیم و در آینده هم با مشکلاتی مواجه خواهیم بود اما نظام جمهوری اسلامی ایران همه این مسائل را پشت سر خواهد گذاشت تا به ساحل امن امنیت، آسایش و رفاه برسد.

انتهای پیام /

مردم ولایتمدار ایران اسلامی باز هم حماسه آفریدند / پیام هشدار دهه هشتادی‌ها خطاب به دشمنان 2