یک‌شنبه 15 مهر 1403

مرکز پاسخگویی آموزش و پرورش زنجان به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مرکز پاسخگویی آموزش و پرورش زنجان به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: این اداره کل برای خدمات رسانی بیشتر، مرکز پاسخگویی به سوالات را در اداره کل آموزش و پرورش استان راه اندازی کرده است تا مخاطبان بتوانند پس از تماس از کانال‌های اعلام شده پاسخ خود را دریافت کنند.

ابراهیم رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس خانواده های دانش آموزان زنجانی می‌توانند در زمینه بازگشایی مدارس با شماره تلفن‌های 33133439،33133452،33133441،33133437 تماس بگیرند و یا به سامانه 09395828535 پیامک ارسال کنند.

وی یادآورشد: آموزش به صورت حضوری در مدارس الزامی نیست و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی در استان بلاتکلیف بماند.

رفیعی اظهار داشت: در این شرایط بحرانی، جز آموزش صحیح چاره ای نداریم و بهترین مکان جهت آموزش به دانش آموزان مدرسه است اما در وضعیت فعلی باید با ترکیبی از راه حل های مختلف امر تعلیم و تربیت تداوم یافته و سلامت دانش آموزان حفظ شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه در صورت همکاری و مشارکت های فعالانه مشکلات موجود برطرف خواهد شد، ادامه داد: عموم مردم به حق دل نگران بازگشایی مدارس در روزهایی کرونایی بوده و سوالاتی در این زمینه دارند، اما باید بدانند که نیروهای آموزش و پرورش جزو نیروهای خدوم و صادق هستند که می توانند هر شرایطی را مدیریت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: امروز نقش خانواده ها در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت پررنگ تر از گذشته شده است و ضرورت دارد به عنوان معلم یار در کنار معلمان و آموزش و پرورش باشند تا با همدلی و همسویی از این وضعیت عبور کنیم.

به گفته رفیعی از زمان بازگشایی مدارس اکیپ های نظارتی اداره کل به صورت مستمر از مدارس بازدید می کنند و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس درس حداکثر به مدت 30 دقیقه با تهویه مناسب جزو پروتکل های بهداشتی الزامی اعلام شده اما از طرفی نگران ها و ابهامات موجود در ارتباط با بازگشایی مدارس با عمل گرایی دقیق و صحیح دست اندرکاران امر بیش از گذشته کاهش خواهد یافت.

حدود 200 هزار دانش آموز زنجانی در2 هزار و 400 واحد آموزشی 14 منطقه آموزشی استان زنجان، سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

*س_برچسب‌ها_س*