جمعه 28 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

خبرگزاری تسنیم

کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد که در پرونده سازمان مجاهدین (منافقین)، فارغ از شخصیت و هویت متهم به تکلیف قانونی خود مبنی بر معرفی وکیل تسخیری عمل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخشنامه اعلام حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت از سوی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نظام جدید سیاسی ایران دو رئیس دولت موقت داشت. مهندس مهدی بازرگان و آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون قضایی دادگستری استان تهران از رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز خواست فهرستی از وکلا برای تعیین وکیل تسخیری در پرونده رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین را اعلام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه گروهک منافقین برای فرار از آلبانی و انتقال مقرشان به کانادا حواشی زیادی برای آن‌ها ایجاد کرده و موجب درگیری در میان اعضای رده‌های میانی و پایین این گروهک نیز شده است. پیش از این خبر داده شده بود که در پی فشار‌های دولت آلبانی به گروهک منافقین، خصوصاً پس از حمله پلیش ضدشورش این کشور به مقر اشرف 3، سران منافقین تصمیم به انتقال مقر خود به کشور...

خبرگزاری تسنیم

با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه از محاکمه اعضای منافقین در دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد و گفت: دادگاه برای متهمان پرونده وکیل تسخیری تعیین می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

45 سال از جنایت‌های مکرر و بی‌رحمانه منافقین علیه ملت ایران می‌گذرد، اما اکنون به مهره سوخته‌ای برای غرب تبدیل شده‌اند که حتی کشور کوچکی مثل آلبانی هم پذیرای آنها نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری فیزیکی شدیدی بین اعضای منافقین در مقر اشرف در آلبانی به وقوع پیوسته است

وب‌گاه مشرق نیوز

حساب ناشناس در قالب یک شبکه توئیتری با نام‌های «مختارمیرهاشم»،«سیده رعنا حسینی»،«سیدنوحا» و «ریحانه سرباز ولایت» با فعالیت در پوشش چهره‌های سوپرمذهبی، زمینه‌ساز تمسخر و تخریب دین و نظام در توئیتر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت آلبانی در جدیدترین محدودیت خود برای منافقین در تیرانا، شبکه اینترنت مقر اشرف 3 را قطع کرده است. یک منبع آگاه امنیتی گفت که این اقدام برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی منافقین صورت گرفته است و در پی آن، اعضای این گروهک مجبور به استفاده از اینترنت سیم‌کارت و برخی روش‌های غیرقانونی دیگر شده‌اند. این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته...

وب‌گاه عصر ایران

دولت آلبانی در جدیدترین محدودیت خود برای منافقین در تیرانا، شبکه اینترنت مقر اشرف 3 را قطع کرد. این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود برای محدودسازی فعالیت‌های تروریستی و سایبری منافقین، شبکه اینترنت مقر اشرف3 را قطع کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آلبانی در جدیدترین محدودیت خود برای منافقین در تیرانا، شبکه اینترنت مقر اشرف3 را قطع کرده است.