جمعه 28 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هر چند که آیت‌الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه وقت کرمانشاه ساعت 12:15 ظهرِ 23 مهر 1361 توسط عامل سازمان تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید اما بر اساس اسناد منتشر شده در کتاب زندگی و مبارزات آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی، ترور ایشان، اولین سوء قصد سازمان به جان ایشان نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایزه صلح نوبل طی سال‌های اخیر به وسیله‌ای تبلیغاتی علیه کشورهای مستقل تبدیل شده و طی سالهای گذشته در فهرست برندگان و نامزدهای دریافت این جایزه اسامی برخی از جنایتکاران به چشم می‌خورد!

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب گفت: غرب با انتخاب نرگس محمدی به عنوان برنده جایزه صلح نوبل، نشان داد جایزه صلح نوبل کاریکاتور خنده داری از صلح در جهان معاصر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره اهدای جایزه نوبل به نرگس محمدی توضیح داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسیح علینژاد نیز چندبار هم در سال 2023 و هم سال‌های گذشته نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده بود که در نهایت به او تعلق نگرفته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این جلسه دبیران نماینده منافقین، با انتقال پیام و قول مریم رجوی به تجزیه طلبان بلوچ، به انها اطمینان داده است که منافقین حق خودمختاری بلوچستان مانند کردستان را علنی به رسمیت خواهند شناخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا سه اتهام مربوط به خرید یک فقره اسلحه کلت در سال 2018 را رد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی درج هشتگ «من_وکالتم_را_پس_ میگیرم» هشتگی با عنوان انگلیسی «MasihAlinejad_blood_dealer» در هفته نخست مهرماه علیه مسیح علینژاد ترند شده که عمده گردانندگان آن سلطنت‌طلبان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن موسوی یکی از اعضای گروهک منافقین در درگیری با یکی از اعضای ناراضی این گروهک کشته شده است. بر اساس اخبار بدست آمده از منابع آگاه روز سه شنبه 4 مهرماه حسن موسوی یکی از اعضای گروهک منافقین در درگیری با یکی از اعضای ناراضی این گروهک کشته شده است. طبق اخبار واصله یکی از افراد ناراضی گروهک تروریستی منافقین که پس از عدم موافقت با خروج او از اشرف 3، دو عملیات فرار ناموفق داشته، تحت فشارهای...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم بعث عراق به ایران از سال 1348 آغاز شد و این رژیم تا سال‌های ابتدایی دهه 1350 به صورت پراکنده 104 بار حریم هوایی و زمینی ایران را شکست اما این حملات و تجاوزات 14 ماه بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی در بهمن 1357، وارد مرحله تازه‌ای شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن موسوی با ابلاغ گروهک منافقین با پوشش دانشجو، در بخش موسوم به کاریابی گروهک در ترکیه فعالیت داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قریب به 44 سال است که وعده سقوط جمهوری اسلامی از سوی افراد مختلف بیان می‌شود. یکی از این افراد سرلشکر «میسر رشید الطرفه العبیدی» جانشین بخش ایران در اداره کل اطلاعات نظامی (GMID) رژیم بعث صدام بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همشهری به نقل از یک اندیشکده عبری‌زبان در تل‌آویو نوشته است برندازی در ایران غیرممکن است.

وب‌گاه مشرق نیوز