جمعه 28 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان منافقین هفته آینده برگزار می‌شود. در اولین جلسه دادگاه در 21 آذرماه، نماینده دادستان اتهامات برخی از متهمان شامل مسعود رجوی، مریم قجر عضدانلو (رجوی) و مهدی ابریشمچی را قرائت کرد. همچنین نخستین جلسه رسیدگی به پرونده جنایات گروهک منافقین با حضور 5 وکیل تسخیری برگزار و در این دادگاه اسناد شکنجه اعضای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین دادگاه رسیدگی به جنایات و اقدامات اعضای گروهک تروریستی منافقین صبح امروز برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی امروز سه‌شنبه (28 آذر 1402) به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی برگزار شد. مژگان پارسایی متهم ردیف هشتم دادگاه رسیدگی به پرونده...

وب‌گاه مشرق نیوز

ژیلا دیهیم متهم ردیف بیست و سوم دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی محافظ مریم رجوی در سفرهای اروپایی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین است. وی در حال حاضر مسئول بخش سایبری هدایت کانون‌های شورشی تشکیلات و مسئول بخش مردان در آلبانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مژگان پارسایی یکی از عوامل اصلی تشکیل طراحی سازماندهی و هدایت تیم ترور امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و نتیجتاً شهادت و به تعبیر حقوقی قتل عمد این شهید والا مقام محسوب می‌گردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فهمیه اروانی در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها شکنجه گر و بازجوی افراد مسئله دار نیز بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برگزاری دومین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین با حضور خانواده قربانیان ترور لحظاتی دیگر به صورت علنی آغاز می‌شود. این دادگاه در دادگستری استان تهران در مجتمع قضائی امام خمینی و شعبه 11 دادگاه کیفری برگزار و قاضی دادگاه دهقان است. در این جلسه به اتهامات 104 متهم حقیقی و یک متهم حقوقی از منافقین رسیدگی می‌شود. نخستین جلسه رسیدگی به پرونده جنایات...

وب‌گاه مشرق نیوز

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ادمین صفحه منافقین در ایکس (توئیتر سابق) دست به افشاگری علیه این گروهک زده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: در یکی از نشست‌های محرمانه سازمان منافقین که با حضور فهمیه اروانی برگزار گردیده، اعضای عادی حاضر در جلسه انتقادات شدیدی را نسبت به گروهک و مسئولین آن مطرح کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در یکی از نشست‌های محرمانه سازمان منافقین که با حضور فهمیه اروانی برگزار گردیده، اعضای عادی حاضر در جلسه انتقادات شدیدی را نسبت به گروهک و مسئولین آن مطرح کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم: مسعود رجوی 3 سال قبل در سال 1399 بر اثر بیماری و سکته قلبی مرده است مسعود رجوی پس از حمله آمریکا به عراق در یکی از عملیات نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت دچار جراحت شدید شده و به همین خاطر از حضور در انظار عمومی اجتناب می کرده است. وی پس از مدتی به دلیل وضعیت نامناسبی که برای اختفا در کشور اردن (پس از فرار از عراق) داشت، به بیماری قند و فشار خون خون مبتلا شده و ترس ناشی از...

وب‌گاه گسترش

مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود. مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن به‌دلیل پیشرفت بیماری دیابت مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود. یک منبع آگاه امنیتی جزئیات جدیدی از سرنوشت مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین را در اختیار خبرنگار سیاسی...

خبرگزاری تسنیم

مسعود رجوی درحالی در سال 1399 مُرده است که پیش از آن، به دلیل پیشرفت بیماری دیابت، مجبور به قطع پا شده و بینایی خود را نیز از دست داده بود.