جمعه 28 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ 21 آذر 1402 برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دادگاه رسیدگی به جنایات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در تهران آغاز گردید. اقدامی که با واکنش مثبت جامعه همراه بوده و بسیاری از مردم کشورمان ضمن حمایت از برگزاری این دادگاه خواستار اشد مجازات برای 104 متهم پرونده مذکور شده اند. با عزم جدی قوه قضاییه در سال 1402 ده جلسه دادگاه برگزار گردیده...

وب‌گاه مشرق نیوز

جبهه دشمن از ماه‌های گذشته توپ‌خانه‌های خود را به سمت انتخابات اسفند 1402 نشانه گرفت و تا آخرین لحظات مشغول بمباران تبلیغاتی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. اراذل و اوباش مسلح تهرانپارس دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیر2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای دو نفر زنده یا مرده مسعود رجوی هیچ فرقی نداشت، یکی ترکی فیصل که قرار بود مسئولیت امور هماهنگی منافقین با استخبارات سعودی را بر عهده بگیرد و دیگری مریم رجوی!

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار تصاویری از افراد بی حجاب در راپیمایی 22 بهمن سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت کانادا به گروهک تروریستی منافقین مجوز داده که مراسمی را در شهر «ونکوور» برگزار کند. منافقین نیز هواداران اجاره‌ای خود را از سراسر آمریکا و اروپا جهت شرکت در این مراسم به صف کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در دونوبت صبح و بعدازظهر به صورت علنی برگزار شد. در همین زمینه برخی از فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین یا همان داعشی‌های دهه 60 را مرور می‌کنیم. مسعود خدابنده با نام مستعار «رسول» که از سال‌های پیش از انقلاب سمپات...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حال حاضر قسمتی از مهمترین نشست‌های تشکیلاتی در آلبانی توسط مهوش سپهری برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد سادات خوانساری متهم ردیف 47 دادگاه رسیدگی به پرونده گروهک تروریستی منافقین در ژانویه سال 2009 میلادی، بنا به درخواست کشور سوئیس، به اتهام پولشویی و کلاهبرداری در بلژیک بازداشت می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ششمین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین امروز صبح برگزار شد. امروز قرار است این جلسه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود. این دادگاه در دادگستری استان تهران در مجتمع قضائی امام خمینی و شعبه 11 دادگاه کیفری برگزار و قاضی دادگاه حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری است. در این دادگاه به اتهامات 104 متهم حقیقی و یک متهم حقوقی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر رسید مسعود رجوی با طارق عزیز در پاریس دیدار داشته است. خیلی‌ها مثل من بهت‌زده شده بودند و باورشان نمی‌شد. حتی یکی از بچه‌ها گفت که رژیم چه دروغ‌هایی که نمی‌سازد./ مسعود رجوی در یکی از نشست‌های شورا بعد از این ملاقات مطرح نمود که قصد دارد نهایتا به دعوت طارق عزیز به عراق برود. ابوالحسن بنی‌صدر واکنش منفی نشان داد و حتی به رجوی گفت شما خودتان را به طبیب نشان بدهید چون به نظر نمی‌رسد...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود قجر عضدانلو در مشارکت و همکاری تنگاتنگ با مژگان پارسایی، یکی دیگر از عوامل اصلی و کلیدی تشکیل، طراحی، سازماندهی و هدایت تیم ترورِ امیر سپهبد علی صیاد شیرازی محسوب می‌گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی در جریان است. گروهک تروریستی منافقین در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ویژه در دهه 60 جنایت‌های فاجعه‌باری را علیه ملت ایران مرتکب شده‌اند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری یکی از عناصر معاند وابسته به گروهک تروریستی منافقین در شهرستان پاکدشت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مریم رجوی می‌گفت: «شما اگر به سوی ما بیایید ما امکانات ویژه مثل آزادی و خانه به شما می‌دهیم و صاحب زن و زندگی می‌شوید.»