جمعه 28 اردیبهشت 1403

مریم رجوی

مریم رجوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا قائدی سال 1346 در روستای جبری شهرستان دشتی متولد شد. با آغاز جنگ تحمیلی و شروع خدمت سربازی به خط مقدم جبهه‌های نبرد اعزام شد و تابستان سال 1367 در منطقه زبیدات به اسارت رژیم بعث عراق در آمد. او در خاطراتش درباره پیشنهاد وسوسه‌برانگیز مریم رجوی به اسرا روایت می‌کند: مریم رجوی به همراه مسعود رجوی هر دو سه ماه یک‌بار به اردوگاه می‌آمدند، بچه‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به اتهام‌های 104 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران در جریان است. در جلسات گذشته کیفرخواست 33 نفر از متهمان پرونده قرائت شده است. حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، رئیس دادگاه با اعلام آغاز ادامه روند رسیدگی به پرونده منافقین، دادگاه را رسمی...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: مهدی ابریشمچی متهم ردیف چهارم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلژیک از امروز (اول ژانویه سال 2024) به مدت 6 ماه ریاست دوره ای شورای اتحادیه اروپا را عهده‌دار شد، سِمتی که طی نیمه دوم سال 2023 در اختیار مجارستان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق سه‌شنبه 5 دی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیکو خائفی اشکذری در سال 1373 با حضور در پاریس، در تیم حفاظت مریم رجوی عضو شده و در سال 1374 به عضویتِ شورای رهبری می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گلناز جواهری ساعتچی بعد از فعالیت مقطعی در عراق، مجدداً در سال 1381 به پاریس اعزام و در آنجا به تامین مالی تروریسم برای تشکیلات مشغول میگردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سومین جلسه بزرگ‌ترین دادگاه منافقین با حضور خانواده قربانیان ترور به صورت علنی آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی آغاز شد.

وب‌گاه الف

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای گروهک تروریستی منافقین امروز سه‌شنبه پنجم دی با قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان، ادامه دارد. در جلسه نخست و دوم دادگاه این پرونده اتهامات 23 متهم قرائت شده بود

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: متهم ردیف بیستم دادگاه منافقین از اعضای قدیمی گروهک و هم بند مسعود رجوی بوده که در سال 1353 پس از کنار زدن شریف واقفی از مرکزیت سازمان به جای او عضو کادر مرکزی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا محمدی، وکیل مسعود رجوی در گفتگویی مدعی شد امیدوارم بتوانم حکم برائت موکلانم را بگیرم. حمیدرضا محمدی، وکیل مسعود رجوی در گفتگویی مدعی شد امیدوارم بتوانم حکم برائت موکلانم را بگیرم. به گزارش عرشه آنلاین؛ حمیدرضا محمدی، وکیل مسعود رجوی به روند رسیدگی به پرونده پرداخت و گفت با همه وجود از موکلانش دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان رسیدگی به پرونده سران کروهگ منافقین، حمیدرضا محمدی، وکیل مسعود رجوی در گفت‌وگویی به روند رسیدگی به پرونده پرداخت و گفت با همه وجود از موکلانش دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین برگزار شد.