چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مسابقات والیبال ساحلی نونهالان استان قزوین پایان یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقات والیبال ساحلی نونهالان استان قزوین پایان یافت

قزوین - ایرنا - مسابقات والیبال ساحلی نونهالان استان قزوین جام پیشکسوت غلامعلی ملکی‌ها روز شنبه با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، این دوره از مسابقات با شرکت 24 تیم در 2 رده سنی برگزار شد و تیم‌های برتر پس از برگزاری 40 بازی به سکوهای اول تا سوم دست یافتند.

در پایان این مسابقات در رده سنی متولدان 83 تا 85 کانون مهرنوین مهرگان یک به مقام اول، کانون مهرنوین مهرگان 2 به مقام دوم و کانون سپهر قزوین به مقام سوم رسیدند.

همچنین در رده سنی سال 85 به بالا کانون مهر نوین مهرگان و کانون احسان قزوین اول و دوم شدند و تیم خدابنده استان زنجان مقام سوم را کسب کرد.

دبیر هیات والیبال استان قزوین در خصوص برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: استان قزوین، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی در رشته والیبال در دو بخش مردان و زنان دارد و برگزاری این مسابقات گامی در جهت شناسایی و رشد و شکوفایی این استعدادها است.

اسدالله شاهمرادزاده با اشاره به طرح استعدادیابی منطقه‌ای این رشته با همکاری آموزش و پرورش و هیات ورزش‌های روستایی و بومی و محلی، افزود: در این طرح کل استان به سه قسمت تفکیک شده و شهرستان تاکستان بویین زهرا و آوج در منطقه یک، شهرستان البرز و آبیک در منطقه 2 و شهرستان قزوین و توابع آن شامل محمودآباد، اقبالیه، الموت غربی و شرقی در منطقه سه قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: در این طرح، استعدادیابی رشته والیبال در تمامی مدارس و سالن‌های ورزشی از سوی کمیته استعدادیابی استان انجام خواهد شد و نفرات برتر این طرح در پایان در مرکز استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

شاهمرادزاده گفت: اجرای این طرح، زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای برتر رشته والیبال مردان و زنان را در سطح استان فراهم خواهد کرد و در توسعه بعد همگانی این رشته نیز در شهرها و روستاهای استان موثر خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*