دوشنبه 23 مهر 1403

مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در سمنان برگزار می‌شود

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر مسابقه پیامکی اسوه مقاومت در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان مسابقه‌ای با عنوان اسوه مقاومت با محوریت وصیتنامه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به قرارداشتن متن وصیتنامه و سوالات 10 گانه این مسابقه در پایگاه اینترنتی تبلیغات اسلامی استان سمنان، افزود: داوطلبان شرکت در این مسابقه پس از مطالعه وصیتنامه سردار شهید قاسم سلیمانی، فقط پاسخ صحیح سوال ها را در قالب یک کد 10 رقمی به شماره 6600023038 ارسال کنند.

قندهای ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 10 خرداد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: رایزنی با دستگاه‌های مختلف برای دریافت همکاری در حال انجام است که جوایز ارزنده‌تر و به تعداد افراد بیشتر اهدا شود.

روز جهانی قدس مناسبتی جهانی است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران، در آخرین جمعه ماه رمضان و در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود. هم‌چنین در این روز، گروه‌هایی از مسلمانان در نقاط مختلف جهان حمایت خودشان را از مردم فلسطین به نمایش می‌گذارند.

*س_برچسب‌ها_س*