شنبه 29 اردیبهشت 1403

مسعود بهنود

مسعود بهنود

وب‌گاه مشرق نیوز

خود این مساله، جای تعمق و تامل بسیار دارد که چطور «بازنمایی» و «تصویر برساخته» توسط رسانه، می تواند از انسان‌ها اسطوره‌هایی بسازد که شاید نسبت چندانی با حقیقت و واقعیت خود آن فرد نداشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی حکمت سردبیر روزنامه خرداد (متعلق به عبدالله نوری) است که در دوره موسوم به اصلاحات منتشر می‌شد. او در گفتگو با روزنامه شرق، درباره ماجرای نامزدی خاتمی در انتخابات سال 1376 اظهار داشت: ما جمعی بودیم به نام مرکزیون که متشکل از بچه‌هایی بود که در مرکز اسلامی هامبورگ بودند. محمد مجتهدشبستری، محمد خاتمی، مهدی نواب، حسین نمازی بود و بقیه دوستانی که...

وب‌گاه مشرق نیوز

سردبیر یک روزنامه زنجیره‌ای توقیف شده در دوران دولت خاتمی معتقد است مطبوعات دوم خردادی از چریک بازی برخی روزنامه نگاران لطمه خورد.

وب‌گاه فرارو

انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!

وب‌گاه عصر ایران

شاملو را در حالی به جاسوسی برای آلمان ها آن هم در نوجوانی متهم می‌کنند که بعد از روی کار آمدن لنین و تشکیل اتحاد شوروی، ملک الشعرای بهار و عارف قزوینی در وصف او سروده بودند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عصرایران در یادداشتی یکی از خاطرات تهران پیشین را مرور کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بانوی سرخ پوش را دیدم. دُرست چهل سال پس از اینکه برای همیشه در نزدیکی ضلع شمال شرقی میدان فردوسی گم شد، همانجایی که هر روز ساعت ها منتظر می ماند. بانوی سرخ پوش نماد عشق تهران شده بود، بی آنکه خود بخواهد یا حتی خود بداند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: درباره «روح‌الله مومن‌نسب» که اخیرا دبیر ستاد امر به معروف تهران شد و اظهاراتش در مقابل قوه قضاییه خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد گفت‌وگوی مفصلی با الهه میزانی همسر عباس امیرانتظام انجام داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: همسر عباس امیرانتظام گفت: قتل‌های زنجیره‌ای که شروع شد ما جزو لیست بودیم. شادروان دکتر ورجاوند برای بحث‌های پژوهشی و جامعه‌شناسی جمع می‌شدیم. آقای بشیرتاش گفت شما و مهندس جزو لیست هستید و این اتفاق برای ما افتاد، ولی عملی نشد.

وب‌گاه عصر ایران

همسر عباس امیرانتظام گفت: قتل های زنجیره‌ای که شروع شد ما جزو لیست بودیم. آقای بشیرتاش که الان در بلژیک هستند و خانمشان هم دریا صفایی. آن موقع خیلی ما خانه شادروان دکتر ورجاوند برای بحث‌های پژوهشی و جامعه‌شناسی جمع می‌شدیم. آقای بشیرتاش گفت شما و مهندس جزو لیست هستید و این اتفاق برای ما افتاد، ولی عملی نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اظهارات «رابرت اف کندی» جدیدترین سندی است که از «ردپای مواجب‌بگیران سیا در ایران» حکایت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افراطیون مدعی اصلاحات و شبکه نیابتی دشمن در داخل که 8 سال کشور را معطل اعتماد به غرب و بهانه‌جویی‌های دشمن گذاشتند، امروز نیز دستاوردها و رویدادهای امیدآفرین را سانسور و اخبار دروغ پمپاژ می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موفقیت‌های دولت انقلابی نشان داد که مدعیان اصلاحات به دروغ مدعی بودند که اقداماتی مانند تجارت خارجی، واردات واکسن و در مجموع پیشبرد امور کشور منوط به برجام و FATF است.