شنبه 29 اردیبهشت 1403

مسعود بهنود

مسعود بهنود

وب‌گاه مشرق نیوز

حامیان FATF در پی آن هستند تا ایران را به سمت و سویی در این پرونده بکشانند که پیش از آن کره شمالی آن را طی کرده و هیچ دستاوردی عایدش نشده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین، کابینه پیشنهادی ابراهیم رییسی مورد بررسی مخالفان و موافقان قرار گرفت.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: افشای ماجرای ربایش و قتل فجیع رییس شهربانی دولت محمد مصدق به دست تیمسار دکتر منزه، تیمسار علی‌اصغر مزینی، تیمسار بایندر و تیمسار نصرالله زاهدی پرده از توطئه ای بزرگتر برداشت که نشان داد محمدرضا شاه و مأموران سیا طراح و هدایت کننده اصلی این جنایت هولناک بودند.

خبرگزاری ایسنا

افشای ماجرای ربایش و قتل فجیع رییس شهربانی دولت محمد مصدق به دست تیمسار دکتر منزه، تیمسار علی‌اصغر مزینی، تیمسار بایندر و تیمسار نصرالله زاهدی پرده از توطئه ای بزرگتر برداشت که نشان داد محمدرضا شاه و مأموران سیا طراح و هدایت کننده اصلی این جنایت هولناک بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود بهنود از مجریان شبکه بی بی سی با انتشار توئیتی درباره انتخابات مورد تمسخر کاربران قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته تخریب‌گر در نظر دارد به جامعه وانمود کند که در ایران دیگر انتخابات با مدل موجود بی‌مفهوم است و باید به شیوه آمریکایی‌ها عمل کنیم!

خبرگزاری ایسنا

فرماندهان و امرای ناراضی از بازنشسته شدن در دولت دکتر محمد مصدق که جملگی به موقعیتش حسادت می کردند، دشنه شدند در دستان محمدرضا شاه و سرویس های اطلاعاتی امریکا. ابتدا سناریوی دزدیدنش را طراحی کردند، سپس بی هوش و بعد طناب پیچش کردند و به دامنه کوههای تلو اطراف جاده لشگرک تهران بردند و بعد از شکنجه به طرز فجیعی به قتلش رساندند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

جالب‌ترین بخش نام اعضای تحریریه آرمانی یاخیالی قرن فریدون صدیقی و سیروس علی‌نژاد و مرکب از رفتگان و باشندگان و ماندگان و کوچندگان است در روزگار افول مطبوعات چاپی...

خبرگزاری مهر

کتاب «من بامدادم سرانجام (مجموعه مقالات درباره احمد شاملو)» با گردآوری سعید پورعظیمی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهریور 1357خورشیدی یکی از پرماجراترین و پرآشوب‌ترین روزهای اواخر حکومت محمدرضا پهلوی به شمار می‌رود در این ماه کشور در تب و تاب اعتراض‌ها گسترده قرار گرفت. یکی از مهم‌ترین این تظاهرات‌ها بعد از برپایی نماز عید فطر به امامت آیت‌الله محمد مفتح به وقوع پیوست که با شرکت میلیونی مردم علیه حکومت پهلوی همراه شد.

خبرگزاری ایسنا

هنر مهرابی این بود که از اتهام محافظه‌کاری نترسید و کار را جلو برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه های معاند در پی آن هستند تا در ماجرای هواپیمای اوکراینی، ضمن ترور نرم فرماندهان سپاه، نقش آمریکا در بروز این حادثه تلخ و همچنین تحقیر آمریکا در موشک باران پایگاه عین الاسد را به حاشیه ببرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر مواضع و اظهارات بهنود را در یک سال اخیر مرور کنیم، آن‌گاه به سرنخ‌هایی می‌رسیم که انتشار رسمی یادداشت عنصر نشان‌داری چون بهنود در روزنامه «اعتماد» بدون طراحی و برنامه‌ریزی قبلی نبوده است.