پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه مصرف نمک و شکر در ایران 4 برابر استاندارد جهانی است؛ بر ضرورت کاهش مصرف آنها تأکید کرد.

در پی انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه در فضای مجازی و ادعای ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی لازم به توضیح است که اظهار به معنای اطلاع مطلبی به فرد دیگر است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد و گفت: در این حادثه کارگر 25 ساله تبعه کشور افغانستان جان باخت.

در تازه‌ترین تصاویر به ثبت رسیده از عرصه های طبیعی مازندران بازی‌گوشی و کنجکاوی یک توله خرس قهوه ای با یک‌دوربین تله‌ای بوده که در جنگل‌های رامسر به ثبت رسیده است.

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تأکید کرد گردان «نتزا یهودا» که آمریکا قصد تحریم آن را دارد، بی دلیل فلسطینیان را به قتل می‌رساند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رباط کریم از غافلگیری دزد خانه های این شهرستان در تاریکی کمد و کشف 10 میلیارد اموال مسروقه خبر داد.

رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از اوباش سابقه‌دار منطقه خاک سفید به دلیل توزیع موادمخدر و روانگردان خبر داد.

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائمشهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوء استفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

این روزها بخاری‌های باغی برای نجات باغ‌های پسته کرمان از سرمازدگی روشن شده‌اند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه اینکه مردم و سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت عظیمی برخوردار هستند که می‌توان از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب در راستای مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی بهره‌برداری کرد، گفت: مردم نقطه اتکا اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هر جا که مردم حضور داشتنه‌اند ما شاهد توفیفات وپیشرفت‌های شگرف در آن زمینه بوده‌ایم.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: پروازهای سفر عمره بعد از گذشت 9 سال از دوشنبه با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در 15 استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود 60 ساعت، 70 تا 90 میلی‌متر بارندگی را شاهد باشیم.