پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.

حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز در حالی از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد که وی بزودی در شعبه هم‌عرض دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

آب‌هویج یک نوشیدنی انرژی بخش است که تاثیرات بسیاری مفیدی بر بدن از جمله ساخت پلاکت خون دارد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

آکنه نوزادی شایع است و حتی می تواند نوزادان بزرگتر از شش هفته را نیز درگیر کند. علت آن ناشناخته است، اما تصور می شود که مربوط به سطوح بالای هورمونی است.

فندق که به عنوان فیبر نیز شناخته می‌شود، نوعی آجیل است که از درخت کوریلوس به دست می‌آید و بیشتر در ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا کشت می‌شود.

گل راعی گیاهی است که اغلب برای درمان افسردگی استفاده می‌شود. مطالعات متعددی نشان داده‌اند که این گیاه در درمان افسردگی خفیف موثر است.

بدن‌درد و لرز اغلب پیش از تب یا همراه با تب اتفاق می‌افتد. اما ممکن است بدون تب و آبریزش بینی و احساس بیماری هم دچار بدن‌درد شوید.

سومین جلسه در سال 1403 از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه به ریاست قاضی فرخ نیا در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد.

رئیس سازمان حج و زیارت، تعداد زائران اعزامی به حج تمتع 1403 را بیش از 83هزار نفر اعلام کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از برخورد صاعقه با یک جوان در این شهرستان خبر داد.

مدعی تولید داروی درمان آلزایمر، بیماران را به کام مرگ فرو برده و همچنان در فضای مجازی قربانی می‌گیرد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (3 اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا (4 اردیبهشت) خبر داد.