شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط دو نفر در ارتفاعات طارم سفلی روستای عمقین خبر داد.

رئیس سازمان هواشناسی گفت: میزان بارش‌های روزانه در برخی مناطق جنوبی بی‌سابقه و حتی از رکوردهای به‌جامانده از طوفان گونو سال 1386 بیشتر بوده است.

براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی کشور؛ روز یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی از غرب امکان وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور دور از انتطار نخواهد بود.

برخی منابع آگاه گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

پزشکان آنتی بیوتیک ها را برای کمک به معالجه سرفه تجویز می کنند، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که داروها به کاهش شدت یا مدت زمان سرفه کمک نمی کنند حتی اگر یک عفونت باکتریایی مقصر باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس در حال تدوین است.

روانپزشک دانشگاه شهیدبهشتی گفت: اختلال وسواس برای فرد و اطرافیان بسیار آزاردهنده است و باید برای درمان صبور بود و با مراجعه به پزشک این شرایط را تسهیل کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فراجا گفت: در هفته‌های اخیر چند متهم را دستگیر کردیم که بابت اقدامات کلاهبردارانه در زمینه کنکور بالغ بر 100 هزار تتر رمز ارز دریافت کرده بودند.

رییس سازمان سنجش اموزش کشور گفت: اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور طراحی و تصویب شده و به امضای رییس جمهور رسیده است و پس از نوبت اول آزمون سراسری 1403 ابلاغ شود.

فرماندار نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

گوشی‌های ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G محصولات اقتصادی جدید شیائومی هستند که احتمالاً با تغییرات جزئی نسبت به گذشته از راه می‌رسند.

در حالی خبر تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران و خانواده دانش آموزان همراه شده است.

کاربران اندروید در حال حاضر با Google Play Protect که در سیستم عامل داخلی تعبیه شده است و برای محافظت از دستگاه شما به طور مداوم بدافزار را اسکن می کند، سطح محافظت خوبی دارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.