جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام شناسایی بالغ بر 300 نشانگاه مجرمانه در حوزه کنکور گفت: از این تعداد 80 مورد تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد 20 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله 15 ساله خود را به کام مرگ کشاند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادیو 84 سال پیش (سال 1319) در ایران با این جمله کوتاه متولد شد: «اینجا تهران است، رادیو ایران» و تا امروز به کار خود ادامه داد.

ین جاده در سیاتل ایالت واشنگتن آمریکا واقع شده است و تنها جاده‌ای در دنیا است که تابلوی احتیاط کنید ماهی‌ها در حال عبور از عرض جاده‌اند را نصب نموده است.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

بسیاری از هم‌وطنان از ظرفیت‌های گردشگری کشورمان بی‌خبرند و قطعاً با استمرار معرفی جاذبه‌های تاریخی و تفریحی منطقه، افراد بیشتری جلفا و خداآفرین را به‌عنوان مقصد سفرشان انتخاب خواهند کرد.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 85 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز تا اطلاع بعدی شد.

پسر جوانی که راز یک جنایت را در سینه داشت با شرکت در یک بزم شبانه در حالت مستی به قتل اعتراف کرد و گرفتار شد.

فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.