پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

حذف همه انواع قندها از برنامه غذایی روزانه، کاری نادرست است. چون مثلا میوه‌ها سرشار از قند فروکتوز هستند که برای بدن بسیار ضروری است.

استتار زیبای کبک در لابه‌لای شاخه‌های درخت در «کوه بنی‌گز» میرآباد در شهرستان ثلاث باباجانی، دیدنی است.

همه می‌دانیم که خواص خوردن ماست برای سلامتی کم نیست، اما آیا می‌دانید این فرآورده کاربردهای دیگری نیز دارد؟

غذاها و عادت ناسالم که کبد شما را نابود می‌کند را بشناسید.

بستنی از دسته خوراکی‌های خوش طعمی است که بزرگسالان و کودکان به آن علاقه دارند، اما مصرف زیاد بستنی خطرات و عوارضی را برای کودکان به همراه دارد.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در خصوص فوت یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در پایتخت گفت: این فرد چندی پیش توسط پلیس بخاطر شرارت و درگیری، دستگیر شده بود.

رئیس مرکز اطلاعات پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، هموطنان از سفرهای غیر ضروری به استان‌های جنوب شرقی پرهیز کنند.

این صدا محصول امواج رادیویی با فرکانس بسیار پایین است که در اثر برخورد رعد و برق یا الکترون های برانگیخته که از طریق کمربندهای ون آلن ایجاد می‌شود.

ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ یک شرور مسلح را که در حین دستگیری به سمت ماموران حمله‌ور شده بود، دستگیر کردند.

عطسه‌های پشت‌سر هم باعث می‌شود چند نفری در ایستگاه اتوبوس خیره نگاهش کنند. چهره‌اش نشان می‌دهد خودش هم از این عطسه‌های پشت سر هم کلافه است.

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی‌که موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 نشدند، از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه تا روز پنجشنبه 30 فروردین ماه می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است.

یک منبع آگاه در خصوص انتشار شایعاتی مبنی بر فوت یک دختر در راستای طرح عفاف و حجاب توضیحاتی را ارائه داد.

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، 4 کشته و 2 مجروح بر جای گذاشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز جمعه (31 فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه جنوب و غرب وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.