یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنج‌شنبه، نهم شهریور 1402) در بازار تهران بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت 28 میلیون تومان معامله شد.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد با حضور گروه بهمن برگزار می‌شود. بهمن در این نمایشگاه با محصولات محبوب و جدید خود حضور پیدا می‌کند.

از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد قریب به 537 هزار دستگاه خودرو تولید شده که نسبت به میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد یافته است.

با اینکه قیمت نفت امروز به علت نگرانی در مورد اقتصاد چین کاهش یافت، اما هر بشکه نفت بالای 85 دلار قرار دارد.

مدیرعامل بانک کارآفرین در مقاله خود به بررسی اثر تمرکز سبد اعتباری بانک‌ها بر اختلال رشد ترازنامه بانک‌ها پرداخت.

قبوض 15 میلیونی برق برای پایتخت نشینان بد مصرف، آخرین جزئیات سوخت رسانی در مرز مهران و به ثمر نشستن فاز 11 پارس جنوبی پس از 20 سال از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای ال نود به دست خواهید آورد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

دولت سیزدهم در مدت 2 سال توانست با افزایش درآمدهای ارزی در کنار اجرای سیاست‌های اصلاحی، مدیریت بازار ارز را تحت کنترل بگیرد و صادرات را افزایش دهد.

سرپرست اداره‌کل راه آهن هرمزگان گفت: برای نخستین بار یک رام قطار باری ترانزیت محموله روسی به عربستان به بندر شهید رجایی بندرعباس وارد شد.

در اواسط دهه 80 درخواست‌ها برای تأسیس بانک خصوصی در ایران به شدت افزایش یافت، تا جایی که اتحادیه جگرفروشان نیز درخواست تأسیس بانک را به بانک مرکزی ارائه کرد.

قیمت پراید وانت در بازار آزاد به 265 میلیون رسیده است و ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر 325 میلیون فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی با بیان اینکه شکر را به نرخ آزاد تهیه می‌کنیم، گفت: قیمت شکر طی 15 روز با افزایش مواجه و به 34 هزار تومان رسید.

برای رهن کامل خانه در منطقه چیتگر تهران به حداقل 450 میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

207 دنده‌ای 615 میلیون فروخته می‌شود و قیمت 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای به 805 میلیون رسیده است.