دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

نشست مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملی ایران برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند سال 1401 با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضا برگزار شد.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: در این دوره سه سطح حق بیمه 35، 45 و 55 هزار تومان تعیین شده که متقاضیان می‌تواند با ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ خود را در این سفر بیمه کنند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 600 هزار تومان است.

سخنگوی اتحادیه جایگاه‌داران کشور گفت: ما سال 1402 را با افزایش حیرت انگیز مصرف بنزین شروع کردیم این حجم از مصرف برای ما قابل درک نیست. مصرف 142 میلیون لیتر بنزین را ما در سال جاری رکورد زده‌ایم.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای نتایج ارزیابی چالش‌های فقهی سپرده‌های امتیازی به منظور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در شبکه بانکی را که توسط شورای فقهی تبیین شده است به بانکها و موسسات اعتباری ابلاغ کرد.

مدیر روابط عمومی شورای رقابت بیان کرد: هر زمانی کار واردات خودرو تمام شده باشد و شرکت‌های واردکننده اطلاعات و مدارک خودروهای وارداتی را به شورای رقابت ارائه کنند، بعد قیمت نهایی توسط شورا اعلام میشود.

نرخ اسکناس و حواله دلار، درهم و بورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با یک رشد کم‌جان با افزایش 2411 واحد همراه شد.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: 90 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار به منظور رفاه زائران اربعین در مرز مهران مستقر می شود.

امروز قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (30 مرداد تا 5 شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

هر کیلو گوشت مرغ گرم 87 هزار و 800 تومان در فروشگاه های پروتئین فروشی سطح شهر در حال فروش است.

طی 4 ماهه امسال 10 هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه‌های خالی تنها 2 میلیارد و 181 میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودروهای لوکس نیز 693 میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، 30 مرداد 1402، کار خود را نزولی آغاز کرد تا همچنان شیب بازار رو به پایین باشد.