سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت مرغ در بازار پرداختیم.

قیمت خودرو امروز 1 شهریور 1402 باز هم به روند نزولی خود ادامه داد تا شاید تعداد بیشتری از مردم به سوی بنگاه‌ها و آگهی‌های فروش خودرو روانه شوند.

همزمان با آغاز سفرهای اربعین و با توجه به کمبود ناوگان حمل ونقل عمومی، به منظور تسهیل سفر زائران کربلا امکان جابه جایی آن‌ها از طریق تاکسی‌های اینترنتی فراهم شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه میانگین رشد اقتصادی دولت دوازدهم 0.05 درصد، یعنی تقریبا صفر بوده است، گفت: آقای نوبخت در یک کُنش انتخاباتی، با ذکر یکی دو عدد مثبت تلاش کرده تا معدل صفر کارنامه دولت دوازدهم در حوزه رشد اقتصادی را بپوشاند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت روحانی با استنادبه آمار بانک مرکزی رشد اقتصادی سال 99 و بهار 1400 سعی در نشان دادن رشد اقتصادی مناسب در آن دوره داشته در حالی که آمارهای رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد متوسط رشد اقتصادی سالانه دولت روحانی در دوره 8 ساله حدود یک درصد و در دوره 4 سال دوم فقط فقط 5 صدم درصد بوده است.

در این گزارش به شگرد دلالان خودرو در مراکز خرید و فروش و پارکینگ‌های واسطه‌ای پرداخته‌ایم. همچنین به ترفندهای آنها برای خرید و فروش خودروی صفر نیز اشاره کرده‌ایم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

تازه ترین بررسی ها حاکی از این است که بیش از یک سوم دارایی ها در نظام بانکی کشور، منجمد یا غیر مولد بوده و همین موضوع، منشأ بسیاری از چالش های کنونی از قبیل تورم است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 18 هزار و 216 واحد همراه شد.

ارتش آمریکا اعلام کرده است: ذخایر موشک‌های تاکتیکی را برای درگیری احتمالی با چین یا ناآرامی‌های خاورمیانه احتیاج دارد.

قرار بود روز دوشنبه 29 مرداد جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی برگزار شود اما این جلسه به فردا چهارشنبه اول شهریور موکول شد.

قیمت سکه و طلا امروز نسبت دیروز با اندکی افزایش مواجه شده اما همچنان در کانال 27 میلیون تومان است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در همایش مبارزه با پولشویی گفت: احکام جدیدی صادر شده است که 26 مورد پرونده قطعی در حوزه تامین مالی تروریسم و 38 پرونده پولشویی صادر شده است.

سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به انتشار برخی خبرها درباره قیمت های نجومی پرواز های مشهد به نجف اعلام کرد: فروش 17میلیونی بلیت پروازهای اربعین مربوط به ایرلاین های خارجی است.

پس از پیگیری علی آبادی وزیر صمت و حمایت از موضوع خودرو برقی که خود ایشان از مپنا پیگیر این پروژه بود بهمن یک خودرو ویژه برقی با مشخصاتی خاص که بازارایران از یک خودرو انتظار دارد در برنامه قرار داده اس

60 لیتر سهمیه بنزین شهریور خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم شهریور) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.