شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از 1703 میلیارد تومان سود در هفته سوم تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه (سجام) به حساب سهامداران واریز شد.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (26 تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

نرخ اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان ثابت ماند در حالی که قیمت یورو دوباره کاهشی شد.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بهتر است جریان ورود و خروج پول به کارگزاری‌ها و سیستم بانکی که تاکنون برای عموم افشا نشده است، افشا شود؛ چراکه این اطلاعات می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

در این خبر به بررسی قیمت برخی از ارقام برنج در بازار پرداختیم.

دریافت ریز معاملات کدهای معاملاتی بالاخص کدهای بزرگ موضوعی است که در اختیار همه نیست و افرادی که به‌دنبال استفاده از آن هستند باید هزینه زیادی را پرداخت کنند.

قیمت خودرو امروز، 26 تیر 1402، در اکثر محصولات با کاهش همراه بود. در این بین چند مدل داخلی هم رشد یا ثبات قیمت را تجربه کردند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

برای اجاره خانه در منطقه آجودانیه تهران به حداقل 200 و حداکثر یک میلیارد و 600 میلیون تومان بودجه برای پول پیش نیاز دارید.

روند نزولی قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز همچنان ادامه دارد، به طوری که نرخ دلار در این بازار با از دست دادن کانال 48 هزار تومانی به کانال 47 هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

پراید وانت در بازار آزاد 265 میلیون فروخته می‌شود و قیمت ساینا دنده‌ای که ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر است، به 330 میلیون رسیده است.

پژو پارس ساده، رانا پلاس و 206 تیپ 2 ارزان‌ترین سواری‌های ایرانخودرو هستند و در بازار آزاد کمتر از 500 میلیون فروخته می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از 2برابر شدن مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در شهر تهران خبر داد.

هفته پایانی تیر با افزایش قیمت گوشت چرخ کرده مرغ و کاهش قیمت تخم مرغ همراه بود.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه گردش مالی بازار لوازم خانگی حدود 6.5 میلیارد دلار است، گفت: 65 تا 70 درصد کالاهای لوازم خانگی در داخل ساخته می شود.