جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز نسبت به روز معاملاتی قبل 0.34 درصد کاهش یافت.

با اتمام تعطیلات آخر هفته بازار خوورو از ابتدای امروز شنبه، 17 تیر 1402، فعالیت خود را از سر گرفت. این از سرگیری در حالی رخ داد که بازار نسبت به هفته قبل تقریباً نوسانی را تجربه نکرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: مطمئن هستم اگر یک صدم درصد حمایتی که از خودروسازان انجام شده، از دیگر صنایع انجام می شد، اتفاقات بسیار مثبتی رقم می خورد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.

در حالی که جمعیت متقاضی کار در بهار سال 1402 معادل 492 هزار نفر افزایش یافت، با افزایش 728 هزار نفری جمعیت شاغل در این فصل نرخ بیکاری با یک درصد کاهش به 8.2 درصد رسید.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز شنبه، قیمت هر دلار 41هزار و 259 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 509 تومان اعلام شد.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 14 تیر به 23.44 درصد رسید.

باند غربی منطقه دوم آزادراه تهران - شمال که دوآب شهرستانک در استان البرز را به پل زنگوله در استان مازندران متصل می‌کند از صبح امروز شنبه، 17 تیر به روی مسافران باز شد.

پیش بینی می شود بورس در روز شنبه با یک عقب نشینی در آغاز معاملات مواجه شود.

مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو گفت: شدت مصرف انرژی در ایران 2 برابر متوسط جهانی و 4 برابر کشورهای توسعه یافته است.

رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزیر نفت عراق گفت که بغداد می‌خواهد تولید نفت خود را به بیش از شش میلیون بشکه در روز برساند و طی پنج سال آینده به خودکفایی در حوزه گاز دست یابد.

سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات 123 نفر از شاخ‌های مجازی (اینفلوئنسرها) را معادل 17 میلیارد تومان یعنی متوسط 130 میلیون تومان اعلام کرده است در حالی که تعرفه تبلیغاتی آنان برای هر استوری حدود 5 تا 1