جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد اعلام کرد که غیر از بانک‌های ملت، تجارت و صادرات که بر اساس قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 بخشی از سهام آن به بخش غیردولتی واگذار شده، سهامدار هیچ بانک خصوصی نیست.

207 اتوماتیک پانوراما در بازار آزاد 940 میلیون فروخته می‌شود. قیمت پژو پارس ساده به 490 میلیون رسیده است.

با بهره‌گیری از سامانه سیاق کلیه مراحل شناسایی حساب‌ها توسط مرجع قضائی، صدور دستور مسدودی و رفع مسدودی حساب، به‌صورت آن‌لاین و درلحظه و در تمام ساعات شبانه‌روز قابل انجام است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودروها در بازار به دست خواهید آورد.‌

وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز برقی سازی حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: این طرح در تهران به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 750 هزارتومان است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه) بازار سهام، با 18 هزار و 694 واحد افزایش معادل 86 صدم درصد به دو میلیون و 202 هزار و 100 واحد رسید.

در این خبر به بررسی قیمت انواع چادر مشکی در بازار پرداختیم.

نامه هشداری به موقع سازمان بازرسی کل کشور به شرکت ایران خودرو پیرامون وجوه مازاد دریافتی از مشتریان بابت پیش خرید خودرو، به نفع مشتریان تمام شد.

طبق آخرین نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار تهران، قیمت قند، شکر و نبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: مصرف برق در روز گذشته 5700 مگاوات افزایش یافت که نسبت به روز مشابه سال گذشته 9 درصد رشد دارد.

بررسی عملکرد خودروسازان خصوصی کشور از ابتدای امسال تا پایان خرداد حاکی از تولید 66 هزار و 979 دستگاه خودرو و رشد 96 درصدی تولید آنها نسبت به مدت مشابه پارسال است.

دیگر از روز و هفته گذشته و می‌توان گفت که حدود دو ماه است که قیمت خودرو روند نزولی خود را حفظ کرده و معاملات هم در رکود به سر می‌برد. حال تصویب واردات خودروهای کارکرده هم روی بازار سایه انداخته است.

بیش از یک ماه از زمانی که شورای رقابت قیمت مصوب خودروهای مونتاژی را اعلام کرد می‌گذرد اما ماجرا هنوز تمام نشده است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه 13 تیر ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41هزار و 261 تومان و نرخ حواله دلار 37 هزار و 510 تومان اعلام شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: درصدد هستیم که در آینده نزدیک همه اراضی و املاک قولنامه‌ای را به اسناد رسمی تبدیل کنیم که این امر مقدمه و گام اول برای نقل و انتقال رسمی اموال غیرمنقول است.