جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

طبق آخرین نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره بار تهران، قیمت برخی میوه تابستانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار از 400 تا 5000 تومان کاهش یافت.

برنامه وزارت راه برای ساخت مسکن در تهران به گونه‌ای است که تراکم پروژه‌های نهضت ملی این استان 3.5 برابر تراکم شهر تهران می‌شود.

جشنواره عید تا عید بیمه ملت، با ارائه تخفیف تا سقف 70 درصد در رشته‌های بدنه خودرو، عمر و حادثه، آتش‌سوزی منازل مسکونی و مهندسی برگزار می‌شود.

طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران آغاز می‌شود.

قیمت خودرو امروز 14 تیر ماه 1402 یکی دیگر از روزهای آرام و بی‌تلاطم خود را سپری کرده و در اغلب خودروها، ثبات یا نوسان بسیار اندک مشاهده می‌شود.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای رانا به دست خواهید آورد.‌

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای هایما به دست خواهید آورد.‌

در چهارمین ماه متوالی سهمیه بنزین رانندگان تاکسی اینترنتی واریز نشده است رانندگان بسیاری در اعتراض به عدم واریز بنزین پیگیر سهیمه سوخت خود هستند. علت این تاخیر را از احسان نصر معاون عملیات تپسی پرسیدیم.

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: متقاضیان دریافت وام ساخت مسکن از نرخ 23 درصدی و مبلغ اقساط گلایه داشتند که با دستور رئیس جمهور تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای، هرگونه گمانه‌زنی درمورد کاندیداها یا انتصاب افراد در پست‌های سازمانی در ستاد این وزارتخانه را فاقد صحت و اعتبار است.

در حاشیه نشست سه‌جانبه ایران، هند و روسیه که به میزبانی ایران با مشارکت 13 کشور برای تسهیل تردد در کریدور شمال - جنوب قرارداد اجرایی پروژه رشت_ آستارا میان دو کشور ایران و روسیه به امضا رسید.

احتمال افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا، قیمت طلا در بازارهای جهانی را افزایش داد.

خرید ساینا دنده‌ای صفرکیلومتر 335 میلیون بودجه لازم دارد. قیمت شاهین به 585 میلیون رسیده است