جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

پویان گفت: آن‌ها که از ما می‌پرسیدند چرا بیشتر روی منابع تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. باید گفت ما برای سودبیشتر و متناسب بانیاز بازار باید تقاضای امروز انرژی را پاسخ دهیم نه آینده را.

کارشناسان ارزی معتقدند به دلیل کاهش شدید تقاضای ارز، سوداگران توان قیمت‌سازی ندارند و بازارساز نیز با بهره‌گیری از رویدادهای مثبت منطقه‌ای و بین‌المللی و ابزارهای خود، توانسته است بازار ارز و سکه را به خوبی کنترل کند.

قیمت مرغ بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی 115 تا 130 هزار تومان است اما در سطح بازار از 73 هزار تومان تا 100 هزار تومان فروخته می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران در جریان بیست و سومین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در «دهلی‌نو» به شکل رسمی به عنوان نهمین عضو اصلی این سازمان مهم منطقه‌ای پذیرفته و معرفی شد.

شاهین 585 میلیون فروخته می‌شود. قیمت ساینا دنده‌ای 335 میلیون است.

قیمت پژو پارس ساده 490 میلیون است. 207 اتوماتیک پانوراما 940 میلیون فروخته می‌شود.

قیمت جدید گوشت گوسفندی را در جدول زیر مشاهده می کنید.

سمند شاسی بلند، محصول جدید شرکت ایران خودرو بوده که می‌خواهد با راهی کردن آن به بازار، رقبای داخلی خود را به چالش بکشد. این شاسی بلند را گنو نام‌گذاری کرده‌اند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 700 هزارتومان است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 570 واحد افزایش معادل 3 صدم درصد به دو میلیون و 202 هزار و 663 واحد رسید.

بانک سپه در خردادماه سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ 26 هزار و 96 میلیارد و 120 میلیون ریال در قالب بیش از 20 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی مددجویان کمی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه، 41 هزار و 260 تومان و نرخ حواله دلار 37هزار و 509 تومان اعلام شد.

قیمت برخی از خودروها در بازار آزاد امروز، نسبت به آخرین معاملات روزهای گذشته را در متن خبر مشاهده کنید.