یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر اهمیت و اولویت وام ازدواج، «بسته نظارتی - اعتباری تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج» را ابلاغ کرد.

بازار گوشت نا به سامان تر از گذشته شده و در کمتر از 3 روز هر کیلو گوشت گوسفندی (ران) از 485 هزار تومان به 500 هزار تومان رسیده است. قیمت گوشت مرغ نیز همچنان بالاتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز یک‌شنبه 21 خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 989 تومان و نرخ حواله دلار 38 هزار و 172 تومان اعلام شد.

در این خبر به بررسی قیمت برخی از ارقام برنج در بازار پرداختیم.

فهرست قیمت آپارتمان‌های مسکونی در محله تهرانسر تهران را در گزارش زیر می‌توانید مشاهده کنید.

در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پراید در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

یک مقام سابق سازمان تحقیقات امنیت مصر حضور ایران و عربستان در نشست اخیر بریکس را مایه اعطای قدرت سیاسی افزون بر قدرت اقتصادی به این گروه توصیف و تاکید کرد که روند خروج کشورها از زیر سلطه غرب در جریان است.

دارایی‌های رمزنگاری‌شده در سال‌های اخیر توسعه قابل توجهی یافته‌اند تا جایی که برخی از ارزهای دیجیتال به عنوان مجرایی قابل اتکا برای دلارزدایی یاد می‌کنند.

قیمت صادراتی سوخت هواپیما در بورس انرژی امسال حدود 57.6 سنت بر لیتر است که با در نظر گرفتن نرخ تسعیر ارز دلار حواله معادل 40 هزار تومان، هر لیتر سوخت هواپیما معادل 23 هزار تومان ارزش دارد و بدین ترتیب شرکت‌های ما سالانه معادل 37 هزار میلیارد تومان یارانه سوخت می‌گیرند.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 (خرداد ماه) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.

ما با داشتن 14 شهر جهانی صنایع دستی، سرآمد جهانیم و هیچ رقیبی نداریم اما بهره وری اقتصادی ما از این صنعت فرهنگی درآمدزا در سال گذشته فقط 224 میلیون دلار بوده است.

بر اساس داده‌های بازار، 3 ارز دیجیتال کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پالیگان (MATIC)، در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش فشار فروش و افت دو رقمی قیمت خود بوده‌اند.

قیمت پژو پارس ساده در اولین روز هفته 20 میلیون ریخته است.

قیمت محصولات کرمان موتور شامل S3، S5، جی 3، جی 4، جی 5 صفر کیلومتر و کارکرده در بازار امروز (20 خرداد 1402) با جزییات در گزارش آمده است.

قیمت شاهین در بازار آزاد به 575 میلیون رسیده است.

پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط 4 مترو که اردیبهشت امسال صورت گرفت، بخش دیگری از رفع نواقص موجود و افتتاحیه‌های جدید شبکه مترو پایتخت در تیر محقق خواهد شد.