یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد اعلام کرد: بر اساس آمار و برنامه‌های ارائه شده، چشم‌انداز امسال تورم کاهشی است که این مساله بر اساس محاسبات علمی دقیق از عوامل تاثیرگذار بر تورم در سال گذشته است.

در خصوص واردات گاز از ترکمنستان نگرانی نداریم و می‌توانیم حجم بالایی از گاز این کشور را وارد کنیم؛ زیرا از یک سو می‌توانیم از این گاز وارداتی برای رفع ناترازی داخلی استفاده کنیم.

عضو هیئت مدیره صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: سال گذشته صندوق بیمه محصولات کشاورزی بیش از 5.5 همت غرامت به کشاورزان پرداخت کرده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای رانا به دست خواهید آورد.‌

مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش کالا و خدمات آن‌ها حداکثر 6 میلیارد و 720 میلیون تومان باشد مشمول استفاده از تبصره ماده 100 قانون مالیات مستقیم خواهند بود.

قیمت تیبا صندوقدار در بازار آزاد 350 میلیون است. خرید شاهین 600 میلیون آب می‌خورد.

پیکر مرد مجهول الهویه در حالیکه لباس کامل به تن داشت امروز در ساحل بابلسر کشف و از آب بیرون کشیده شد.

در گزارش زیر به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله قیطریه خواهیم پرداخت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.

گران‌ترین محصول داخلی ایرانخودرو در بازار 890 میلیون فروخته می‌شود.

نتایج طرح آمارگیری نیروی‌کار در سال 1401 نشان می‌دهد که نرخ بیکاری جمعیت 15ساله و بیشتر فارغ‌التحصیل آموزش عالی در سال گذشته نسبت به سال 1400 کاهش 0.7 درصدی داشته است.

در ابتدای سال 2022، تعداد 21.500 بانک اسلامی در جهان وجود داشت که از این تعداد تنها 316 بانک (کمی بیش از 1%) به طور کامل از احکام اسلام (شریعت) پیروی می‌کردند.

براساس اعلام سازمان اموری و استخدامی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت 6 صبح آغاز می شود.

شاخص کل بورس با رشد 8 هزار و 636 واحدی در تراز 2 میلیون و 279 هزار و 680 واحدی ایستاد.

بنا بر اعلام بانک مرکزی چک‌های قدیمی (چک‌های بدون نیاز به ثبت و تایید در سامانه صیاد) تا پایان شهریور امسال با چک‌های جدید جایگزین می‌شوند.