یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

در این خبر قیمت انواع روغن موتور موجود در بازار آورده شده است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز سه‌شنبه 16 خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42هزار و 135 تومان و نرخ حواله دلار 38هزار و 304 تومان اعلام شد.

ایران خودرو قرار است موتور پژو 206 که تولیدش متوقف شده، برای کاهش قیمت تمام شده بر روی پژو 207 نصب و با قیمت جدید راهی بازار کند.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با 9 هزار و 866 واحد رشد، به ارتفاع 2 میلیون و 289 هزار و 548 واحدی رسید.

در این خبر به بررسی قیمت انواع شیر موجود در بازار پرداختیم.

وزیر اقتصاد گفت: با اعمال فشار ها موفق شدیم از رشد سرمایه گذاری منفی 5 درصد به رشد 7.7 درصدی در سال گذشته برسیم.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و 124 دستگاه خودرو از طریق بندر شهید باهنر وارد کشور شده است.

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 16 خرداد ماه 1402 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 30 میلیون و 301 هزار تومان رسید.

مجلس شورای اسلامی اخیرا با افزایش وام ودیعه مسکن موافقت کرد؛ به این ترتیب سقف وام ودیعه مسکن در شهر تهران به 200 میلیون تومان رسید.

با توجه به تحریم‌ها افزایش سرعت دلارزدایی از تجارت کشور امر ضروری محسوب می‌شود. آمارها نشان می‌دهد سهم ذخایر دلار در جهان از 73 درصد در 2011 به 58 درصد در سال 2023 کاهش یافته است.

مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه‌ها گفت: نرخ عوارض آزاد راه های کشور از ابتدای خرداد ماه 25 درصد افزایش یافته که به مرور به آزاد راه های کشور ابلاغ می شود.

در این خبر به قیمت انواع کولرهای گازی موجود در بازار اشاره شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کاهش تولید مسکن در دولت قبل گفت: ساخت مسکن به همت دولت سیزدهم آغاز شده اما تولید و رسیدن به نتیجه در این بخش زمان‌بر است.

رئیس شورای شهر تهران به تغییر ساعت کاری ادارات اشاره کرد و گفت: ساعت ارائه خدمات در مترو 4:30 و در اتوبوس 5 صبح تعیین شده است.

با وجود آغاز اولین روز کاری پس از تعطیلات، قیمت خودرو مقاومت عجیبی از خود نشان می‌دهد و راضی به تغییر نیست. خریداران نیز هنوز رغبتی به حضور در بازار ندارند و گویا به تعطیلات آخر فصل رفته‌اند.