شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

تیبا صندوقدار در بازار آزاد 345 میلیون فروخته می‌شود. قیمت شاهین به 595 میلیون رسیده است.

نرخنامه جدید میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد قیمت 3رقم برنج کیفی شامل طارم، هاشمی و دمسیاه نسبت به ماه قبل 3هزار تومان کاهش یافته است.

دنا پلاس اتوماتیک با قیمت 544 میلیون، گران‌ترین سواری داخلی در کارخانه است. همین محصول امروز چهارشنبه 17 خرداد در بازار آزاد 895 میلیون فروخته می‌شود.

نایب رئیس شورای ملی زعفران حداقل قیمت هرکیلو زعفران دسته را 31 میلیون تومان و حداکثر قیمت زعفران سوپر نگین 43 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی زعفران نسبت به هفته های قبل تغییری نداشته است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طی دو ماه اول سال‌جاری 88 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد 45 درصدی برخوردار شده است.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش مراکز معاینه فنی فعال در روزهای جمعه و همچنین تغییر ساعت مراکز خبر داد.

شورای رقابت اعلام کرد: خودروسازان مکلفند اسناد خودروهایی را که بر اساس مصوبه‌های گذشته این شورا در رهن هستند را آزاد کنند.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت با اشاره به کشف میادین جدید گازی در کشور در سال جاری گفت: در سال جاری ظرفیت تولید گاز از 950 میلیون متر مکعب در روز به یک میلیارد و 13 میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب‌نشینی 1100 واحد همراه شد.

رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حکایت از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ دارد علاوه بر اینکه بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود 6 هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده است.

بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری کارکنان ستادی دستگاه های دولتی به 6 صبح تا 14:45 تغییر کرده است. پیش از این ساعت کاری همه کارکنان دولت 6 تا 13 اعلام شده بود.

ساعات کاری سامانه‌های ساتنا و پایا در راستای تغییر ساعت کاری ادارات و شعب بانک ها اعلام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک‌هزار و 124 دستگاه خودرو وارد بندر شهید باهنر شده است.

قیمت سکه امروز چهارشنبه 17 خرداد 299,360,000 ریال اعلام شد.

معاون بازار سازمان بورس گفت: در بازار آتی تلاش کردیم تا قرار داد آتی تک سهم رونمایی شود.

سخنگوی صنعت برق از کاهش 470 مگاواتی مصرف برق، در اولین روز اجرای طرح مدیریت مصرف بخش اداری خبر داد.