یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی اعلام کرد: هموطنان به منظور جلوگیری از به خطر افتادن اموال و دارایی های خود، برای انجام امور و مصارف ارزی صرفاً به شعب ارزی بانک ها و صرافی های مجاز مراجعه کنند.

با از سرگیری روند معاملات در بازار، قیمت خودرو در نبود خریدار، دوباره رو به کاهش گذاشت. اکثر محصولات کاهش جزئی را تجربه کردند اما کلیت بازار، باز هم باثبات بود.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه، قیمت هر اسکناس دلار 42هزار و 124 تومان و نرخ حواله دلار 38هزار و 295 تومان اعلام شد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

برای اجاره یک واحد 60 متری در محله های جنوب غربی تهران می توان 200 میلیون پیش و 2 میلیون تومان به صورت اجاره ماهانه پرداخت کرد.

انجمن صنایع فرآورده های لبنی طبق معمول هر ساله طی اطلاعیه ای به طور خودسرانه و بدون مجوز، قیمت 3 محصول لبنی شیر، ماست و پنیر را افزایش داد.

وزیر امور خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه عازم عربستان شد. تلاش برای عادی‌سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی در دستور کار این مقام آمریکایی قرار دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد.

مساله تخصیص سهام عدالت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و نهادهای حمایتی اواخر سال گذشته مصوب شد، اما به دلیل آنکه سهام لازم در اختیار قرار نگرفت به سال 1402 موکول شد.

مدیرکل مدیریت اموال دولت خزانه‌داری کشور با اشاره به نگاه قانون بودجه به مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: هم اکنون در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی، یک میلیون و هفتاد و هزار ملک ثبت شده است.

طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی، در جلسه امروز شورای پول و اعتبار، وام خرید و ساخت مسکن نخبگان به یک میلیارد تومان افزایش یافت.

برنامه توسعه نیروگاه های تولید برق خورشیدی در کردستان به دلیل فقدان برنامه‌های موثر حمایتی و قیمت پایین برق تولیدی با اقبال مواجه نبوده است.

در جریان معاملات امروز بازار سهام، نمادهای خودرویی در نیمه راه تغییر مسیر دادند و به سمت صف‌های خرید حرکت کردند که این موضوع در نهایت منجر به رشد بورس شد.

شاهین، تیبا و کوییک پلاس امروز سه‌شنبه 16 خرداد با افت قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

قیمت 207 اتوماتیک در بازار آزاد با افت 15 میلیونی به 870 میلیون رسید.