جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت که تلاش‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای حل‌وفصل مسائل مرزی لازمه صلح و ثبات در قفقاز جنوبی است.

توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌ها و ظرفیت تولید برق هسته‌ای برداشته است.

فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، عازم لاهور شد.

شبکه صهیونیستی «ایران اینترنشنال» نسبت به گسترش همکاری‌های نظامی روسیه با ایران و تحویل سامانه اس 400 ابراز نگرانی کرد.

خبرنگار نشریه پولیتیکو می‌گوید: وقتی از یک مقام آمریکایی پرسیدم استراتژی بایدن در قبال ایران چیست، با خنده گفت: من یک پاسخ برای آنها دارم؛ دولت بایدن هیچ استراتژی‌ای در قبال ایران ندارد.

«ایران می‌تواند در هر زمان، دوباره به اسرائیل حمله کند سیاست بازدارندگی معروف اسرائیل، تکه‌تکه شده و اسطوره قلعه تسخیرناپذیر اسرائیل در هم شکسته است».

چرا افراطیون مدعی اصلاحات، اصرار دارند که نقش «بلندگوهای دشمن در ایران» را ایفا کنند و برای بهره‌مندی آمریکا از امتیازات بیشتر، از یکدیگر سبقت می‌گیرند؟!

جو بایدن، رئیس‌جمهور خُل و چِل آمریکا در جدیدترین گاف خود گفته است «‌دائی مرا در گینه‌نو آدمخواران خورده‌اند»!

همه باید به پلیس در مأموریت عفاف و حجاب کمک کنیم، هدف‌گذاری تجارت 10 میلیارد دلاری ایران و پاکستان، شنبه را قرمز نکنید، تیتر برخی از روزنامه‌های سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 است.