جمعه 31 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

محمد علی صمدی در بخشی از برنامه به افق فلسطین، به بررسی انتفاضه اول، شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری و نتایج آن پرداخته است.

رسانه‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر سعی دارند با به‌کارگیری کلیدواژه «وحدت اجتماعی» برخی خطوط قرمز را رد کرده و به عادی سازی هنجار شکنی بپردازند.

عملیات تاریخی طوفان الاقصی در سال گذشته و متعاقب آن شکست رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات، رخداد بزرگی بود که محاسبات و معادلات منطقه را دستخوش تغییرات بنیادینی قرار داد.

وزارت امور خارجه ضمن رد ادعاهای بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

شماره 440 هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

فعال سیاسی اصولگرا، پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را نقطه عطف معادلات قدرت در خاورمیانه دانست و تاکید کرد: این اقدام نه تاریخی بلکه حادثه‌ای تاریخ‌ساز است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تظاهرات حمایت و تشکر از دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.

معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، گفت: جمهوری اسلامی ایران تجاوز به منافع و امنیت خود را بر نمی‌تابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر لزوم ایجاد فضایی باز در جشنواره مدرسه عشق گفت: «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد.