پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

رهبر انقلاب در دیدار با کارگران: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

وزیر گردشگری گفت: برخی دستگاه‌ها از جمله مرکز پژوهش‌های مجلس متاسفانه برمبنای آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کرده که سفر از سبد خانوار حذف شده اما این گزاره حتماً نادرست است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.

رهبر انقلاب در دیدار کارگران: رکن جهش تولید کارگر است با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی 5 سال آینده 1000 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و 800 هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی - دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

تصویری از تشکر یک کارگر از رهبر انقلاب در دیدار امروز، برای پیگیری مدبرانه مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه را ببینید.

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی با توانمندی فنی و مهندسی که از آن برخوردار است در بیش از 20 کشور جهان طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ برق آبی را اجرایی می‌کند.

جمعی از کارگران به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

یک استاد دانشگاه با نقد دیدگاه دکتر شریعتی درباره کتاب و مطالعه گفته است: نمی توان خواندن هر کتابی را به هر کس توصیه کرد.