پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

سلبریتی‌هایی که بعد از حوادث سال 1401 به خارج از کشور رفته‌اند از شرایط زندگی در کشورهای غربی ابراز نارضایتی می‌کنند.

برگزاری یک گل‌ریزان در باشگاه ورزشی راه‌آهن با حضور ورزشکاران و هنرمندان پای رئیس مسجدمکی را به تهران باز کرده است!

نماینده ای که فکر می کند نمایندگان اختیار کافی نداشته اند نباید اساسا نامزد انتخابات می شد و اکنون نیز حق ندارد به سیاق امثال میرحسین موسوی؛ زیر میز بازی بزند.

اصلاح‌طلبان رادیکال در حال بروز کنش‌هایی هستند که انتخابات 1404 را نشانه رفته است.

دو کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» و «نیم قرن تا ناکامی» که برای اولین بار در قالب یک اثر عرضه شده بود با استقبال قابل توجه اهالی فرهنگ مواجه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر مخالفت کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی تک تک جداول بودجه در صحن علنی بررسی می‌شود.

به‌تازگی خبری جعلی درباره زندانی بودن یک استاد دانشگاه ایرانی مقیم آمریکا در زندان اوین از سوی برخی رسانه‌ها و گروه‌های معاند منتشر شد.

نمایندگان مجلس سازوکار و شروطی را برای معافیت از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه برای نقل و انتقال املاک با کاربری غیرمسکونی تعیین کردند.

رئیس دستگاه قضا می‌گوید یکی از اقدامات بازدارنده در قبال مجرمین، معرفی و شناساندن آن‌ها به جامعه به عنوان یک مجرم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم با رویکرد انقلاب و بر اساس مصالح قطعی مردم و کشور و بدون توجه به فشارها و تهدیدها، قانون مهم اخذ مالیات بر سوداگری و سفته بازی را دنبال خواهد کرد.

تمامی دانشگاه‌های ایران در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز اجتماع سراسری برگزار می کنند.

با گذشت بیش از سه دهه از انفجار «آمیا» و طرح اتهام‌های غیرمستند و بی‌اساس علیه ایران، چرا در این برهه و تحت تأثیر چه بازیگرانی، دادگاه تجدیدنظر آرژانتین رأی به محکومیت تهران داده است؟