پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: مسئولیت کمبود و گرانی دارو بر عهده سه دستگاه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بوده و قطعاً بانک مرکزی در تأمین ارز دارو تأخیر داشته است.

جمعی از کارگران سراسر کشور بمناسبت هفته کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور اعلام کرد که بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در شهرها نشان دهنده حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی برگزار شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت که تلاش‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای حل‌وفصل مسائل مرزی لازمه صلح و ثبات در قفقاز جنوبی است.

توجه بر حقوق بشری شدن گفتمان جبهه اصلاحات که از سوی حزب اتحاد ملت نیز دنبال می شود در شرایطی است که آنان میز بر ضرورت توسعه ادبیات حقوق بشری و پیوند دادن آن با مسائل روز جامعه تاکید دارند.

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران همسو با سایر کشورهای جهان، گام‌های اساسی برای افزایش تعداد نیروگاه‌ها و ظرفیت تولید برق هسته‌ای برداشته است.

فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، عازم لاهور شد.

شبکه صهیونیستی «ایران اینترنشنال» نسبت به گسترش همکاری‌های نظامی روسیه با ایران و تحویل سامانه اس 400 ابراز نگرانی کرد.