دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.

جملاتی مانند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه عمود خیمه انقلاب است» سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.

نمازجمعه این هفته تهران، 7 اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس پنجشنبه با دستور کار بررسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

پیام وزیر کشاورزی به نخستین نشست شورای حکام مرکز بین‌المللی مدیریت جامع حوزه آبخیز و منابع زیستی در مناطق خشک و نیمه‌خشک.

سخنگوی شورای نگهبان با قدردانی از پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر گفت: یکی از موضوعاتی که در سیاست‌های کلی انتخابات به آن اشاره شده، بهره‌مندی داوطلبان از امکانات تبلیغاتی با تقسیم برابر است.

تحلیلگر صهیونیست گفت: حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل، حتی شدیدتر از حمله روسیه به اوکراین بود اما نمی‌دانم که نوبت بعد، ایران سه هزار موشک و پهپاد شلیک می‌کند یا بیشتر.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.

رئیس هیات مدیره فدراسیون صنعت آب ایران از افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: این میزان طی 2 سال گذشته به 1.8 میلیارد دلار رسیده است.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گزارش هیات تحقیق و تفحص ارتش آمریکا که سال‌ها در رده‌بندی محرمانه قرار داشت و اخیرا در دسترس همگان قرار گرفته است را گردآوری و ارائه کرد.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

چند روز پیش روزنامه آمریکایی «فایننشال‌تایمز» ضمن پرداختن به هزینه‌های سنگینی که «حمایت‌های بی‌قید و شرط»

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، متنی شبیه «یادداشت» منتشر کرده و در متن آن به فحاشی علیه مخالفان خود پرداخت.