دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن سروده بودند، برای این عملیات خواند.

مرزبانی کشور در اطلاعیه ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیروهای مرزبانی و طالبان اعلام کرد: 6 مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کسانی که کسب و کار خود را از سکوهای خارجی به سکوهای داخلی منتقل کنند، دو سال از جمله برای 1403 از پرداخت مالیات معاف شدند.

چپهای تحریمی از آنجا که پروژه خیابان را دنبال می کنند حاضر به سپاسگذاری از حاکمیت برای تحقق اراده اکثریت قانونی نیستند و حتی آنرا انکار می‌کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای روز پنجشنبه ششم اردیبهشت سال 1403 وارد قزاقستان شد.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر پنجشنبه (6 اردیبهشت 1403) در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن (ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه از محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق در نشست گروه بریکس با موضوع تحولات خاورمیانه در مسکو خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند.

رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.