یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

نباید فضای مجازی جای کتابخوانی را بگیرد، روز خوب کتاب، کتاب برای همه، پیر کتاب خوانی، ترویج معارف با زبان روز و... تیتر برخی از روزنامه‌های سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فضای غالب در شورای حکام درباره موضوع هسته‌ای ایران سیاسی است، گفت که مذاکرات با مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی مثبت بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس از بازداشت مأمور خاطی که برخورد غیرقانونی و دور از شئونات اخلاقی با یک زن داشت خبر داد.

واکنش‌های عجیب مدعیان اصلاح‌طلبی برای لاپوشانی علت درز فایل صوتی ظریف در اوایل سال 1400، شک و تردیدها به عمق ماجرا را بیشتر می‌کند.

روحانی در نامه‌ای درباره ردصلاحیتش در مجلس خبرگان نوشت: آنچه به عنوان ادله عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه افتخار است.

یک آدم شکمو مشغول غذا خوردن بود و دست از خوردن هم بر نمی‌داشت. آن‌قدر خورد و خورد که ناگهان ترکید! و بدنش پخش و پلا شد. یکی با نگرانی پرسید؛ چی شد؟ گفتند؛ هیچی، سیر شد!

جنگ غزه که اینک می‌توان آن را «طولانی‌ترین» و «شدیدترین» جنگ رژیم غاصب اسرائیل در طول دوران حیات ننگین آن دانست، به میدان بزرگ پیروزی یک ملت در مصافی نابرابر تبدیل شده است.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار اخیرشان با رئیس‌جمهور؛ کنترل گرانی و تورم را از وی مطالبه کرده‌اند.

جریان اصلاحات در چنان شرایط انفعالی به سر می برد که حتی در تحلیل و تخمین شرایط داخلی نیز دچار چند دستگی است!