سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دفاع کشورمان در دیدار همتای روس خود گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

اندیشکده «شورای آتلانتیک» با ابراز شگفتی از توانایی موشکی و پهپادی ایران عنوان داشت که ایران کمبودها و نقایص در صنعت هوایی خود را با توسعه این تسلیحات جبران کرده است.

رئیس جمهور در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو گفت: آماده تبادل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران با کشورهای آفریقایی هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان ادعاهایی بی اساس و موج رسانه‌ای سنگینی درخصوص اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از سوی منتقدین دولت به راه افتاد.

رئیس جمهور با بیان اینکه گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است، نفس برگزاری این اجلاس را نماد و نمودی از وجود این اراده میان طرفین دانست.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.