یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

جریمه نزدیک به 2 میلیارد تومانی یک مرغ فروش در آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که "سازمان تعزیرات" رفته‌رفته به مجازات‌های سنگین گرانفروشان تن می‌دهد تا حق مردم را استیفا کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان واگذاری پارک های جنگلی واقع در حریم و محدوده شهرها به شهرداری‌ها با حفظ حقوق مالکانه دولت موافقت کردند.

با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.

اعضای دولت روحانی، بعد از تجربه هشت‌ساله‌ای که در پیگیری مذاکرات داشتند، همچنان نگاهی ساده‌انگارانه به مذاکرات، حصول توافق و لغو تحریم‌ها دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز وکار ارتقاء ضمانت اجرای قراردادها را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تهران صادر شد.

وزیر اطلاعات در مجمع عالی فرماندهان سپاه گفت: امروز قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور به نحوی است که جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد، انگلیس و کشورهای متعدد دیگری را در اختیار دارند.

متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل که در تاریخ یک‌شنبه 22 مرداد 1402 برگزار شده بود، صبح امروز در محل برگزاری همایش در اردبیل منتشر شد.

رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.

در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از فرزاد بادپا، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ تقدیر شد.

بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان و لایحه ساماندهی و نظارت بر کولبری، در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

مسئولیت انکار و تحریف کودتای 28 مرداد برعهده سلطنت‌طلبان بود که سقوط دولت مصدق را نه نتیجه کودتا، بلکه حاصل قیام ملی مردم می‌دانستند. حالا مدعیان آزادی همان سخنان سلطنت طلبان را تکرار می‌کنند.