پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی با وزیر روابط و همکاری بین‌المللی این کشور دیدار کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

محمدتقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، با انتشار یک پیام خداحافظی، از پایان مأموریت خود در دوشنبه خبر داد.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ضمن تشریح جزئیات استعلام مدارک فارغ‌التحصیلان دارای دانشنامه گفت: دانشنامه فارغ التحصیلان طی دو روز کاری برای ثبت نام در انتخابات صادر می شود.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است

اگرچه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام آمادگی کرده اما این اقدام نیاز به تائید شورای نگهبان دارد و وزارت کشور باید به شورا اطمینان دهد که زیرساخت‌های لازم برای برای برگزاری انتخابات الترونیکی را فراهم کرده است.

با وجود اینکه مدعیان اصلاحات و رسانه‌های بیگانه ادعا می‌کردند که کسی در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت نمی‌کند، برخی گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که تعداد زیادی از اصلاحیون نیز جزء ثبت‌نام‌کنندگان هستند.

با رای دیوان عدالت اداری، تاکنون هیچ دانشجو یا داوطلبی که نتیجه آزمون آن شبهه‌دار بوده یا تقلبش احراز شده باشد به دانشگاه‌ها معرفی نشده است.

روزنامه زنجیره‌ای و غربگرای هم‌میهن، مدعی «ذوب اعتماد در تعطیلات تابستانی» شد.

حساسیت‌زدایی از ایرانستان شدن که با وجه لجبازی با جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد یکی از عجیب‌ترین ورژن‌های رفتاری براندازان است که هیچ قاعده و چارچوبی ندارد.