دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت با بیان اینکه در آغاز کار، مردم 17 درصد از کارت شخصی استفاده می‌کردند و امروز بیش از 70 درصد کارت‌ها استفاده می‌کنند، گفت: در تأمین بنزین مشکلی نداریم و مردم نگرانی نداشته باشند.

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال 1401 بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.

سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی تلفنی با خانواده‌های شهدای حرم شاهچراغ، گفت: حمله به افراد بی‌دفاع نشان‌دهنده اوج رذالت و پستی دشمنان است.

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.

آئین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی روز یکشنبه حرم شاهچراغ (ع) با حضور گسترده مردم شیراز در حال برگزاری است.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از دستور رئیس جمهور برای تعیین خسارات وارده به خانواده هایی که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته مورد ظلمی قرار گرفته‌اند، خبر داد.

شلوغی جایگاه‌های سوخت و تشکیل صف‌های طولانی خودرو برای سوخت‌گیری چند وقتی است که مردم را با مشکلاتی مواجه کرده است.

رئیس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.

جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.

روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی مدعی شد وقوع عملیات تروریستی در شاهچراغ، به خاطر تمرکز اشتباه پلیس و نیروهای امنیتی روی مسائل دیگر و غفلت از تروریست‌ها بوده است.

تلاش برای کم‌اهمیت نمایاندن توافق اخیر در حالی است که برخی محافل و شخصیت‌های آمریکایی از این توافق با تعابیری مثل «بزرگ‌ترین باج به ایران»، «تعظیم بایدن در برابر ایران» یاد می‌کنند.

هاوانا اگرچه از تهران خیلی دور است اما داستان پیام‌رسان اجتماعی «زون‌زونئو» در کوبا خیلی به داستان ایران نزدیک است. در داستان ایران شما می‌توانید اسم این پیام‌رسان را «تلگرام» بگذارید.

گفت: یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای درباره عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ علیه‌السلام نوشته است جلب توجه پلیس و نیروهای امنیتی به مسائل دیگر باعث شده که تروریست‌ها فرصت این اقدام را پیدا کنند!