پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سفارت ایران در بیانیه‌ای درباره حضور سفیر ایران در کمیته امور خارجی پارلمان نیوزیلند اعلام کرد: در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره موضوعات مختلف به گوش مقامات و مردم نیوزیلند رسانده شد.

یک عضو جبهه اصلاحات در رد مواضع "چپ‌های تحریمی" تأکید کرد: با عدم مشارکت در انتخابات مطمئنا چیزی حل نخواهد شد.

یک وبگاه نزدیک به معارضان مدعی شد، عناصر داعش در حمله‌ای غافلگیرانه مواضع ارتش سوریه را در شمال این کشور هدف قرار داده‌اند که در پی آن، 10 نظامی سوری جان باخته‌اند.

بخشی از عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات معطوف به رد صلاحیت افرادی است که شرایط اولیه ثبت‌نام را هم ندارند و با مانور روی آن، ادعای ردصلاحیت فله‌ای را مطرح می‌کنند.

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت موظف به واگذاری سهم خود در پالایشگاه ها و پتروپالایشگاه های مذکور در بازه زمانی مصوب شورا شد.

کنفرانس ایران و بریکس؛ چشم‌اندازهایی برای شراکت و همکاری صبح امروز (سه‌شنبه) در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه آغاز به کار کرد.

نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر دادگستری در پاسخ به سوال نماینده شازند قانع نشدند و به این ترتیب امیرحسین رحیمی از مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مجاهدان اصلی نقطه کانونی جهاد تبیین و خنثی کردن نبرد پیچیده جنگ ترکیبی دشمن هستند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان این‌که «ستاد امنیت انتخابات تشکیل شده است»، گفت: برای برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نخواهیم داشت.

رئیس مجلس ویتنام و هیأت پارلمانی با استقبال رسمی نایب رئیس مجلس و رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام وارد کشور شد.

سوال محمود احمدی بیغش از وزیر دادگستری، در دسور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

موضع رندانه رئیس‌سازمان برنامه و بودجه دولت سابق درباره میزان انتشار اوراق در دو دولت سابق و دولت فعلی، با واکنش انتقادی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

جریان سیاسی اشرافیت‌زده و غربگرایی که خسارت‌های وسیعی به معیشت طبقات پایین و متوسط جامعه وارد آورد، اکنون از موضع وکیل مدافع طبقه متوسط موضع می‌گیرد.

تحلیل‌گران حتی در میان محافل معاند هم معتقدند آمریکا قادر به درگیری نظامی با ایران نیست.