دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

نمازجمعه این هفته تهران، در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: هدف اصلی از تبادل زندانی بین ایران و آمریکا این است که برخی از اتباع خود را که در زندان هستند آزاد کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ثبت نام اعضای این حزب در انتخابات مجلس، تحلیل خود را از وضعیت حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ارائه کرد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای ادغام نهضت سوادآموزی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

رئیس جمهور گفت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: نگرانی برای تامین آرد در کشور وجود ندارد.

آثار گفت‌وگوهایی که پیرامون بازگشت دو مجری سابق به آنتن صداوسیما صورت گرفته فراتر از صورت ظاهر ماجراست و از دو سو جنبه نظری دارد. یک جنبه ماجرا سلبریتیسم بوده و جنبه دیگر آثار ساده‌سازی در حکمرانی.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علت اختلال در تلفن‌های همراه در تهران را تخریب دکل‌های موسوم به «بی تی اس» از سوی برخی شهروندان اعلام کرد.

رییس جمهور صبح امروز از نمایشگاه خودروهای برقی و هیبریدی بازدید کرد.

وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات تولید کنندگان در دولت در حال پیگیری است، گفت: رئیس جمهور وقت مفصلی برای این موضوعات اختصاص می‌دهند و برای پیگیری آن دستگاه‌ها موظف هستند که اقدام کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان و موضوع صدور احکام جدید مبتنی بر نتایج اعتراضات از هفته آینده آغاز می‌شود و کسانی که اعتراض شان وارد شده است، رتبه شان ارتقاء می‌یابد و رتبه جدید می‌گیرند.

سخنگوی دولت گفت: با همکاری وزارت صمت وشهرداری تهران در جهت اصلاح الگوی مصرف و به ویژه برای کاهش آلایندگی موجود در کلان شهر ها فعلا مرحله اول آن در شهر تهران اجرا خواهد شد

رئیس صداوسیما درباره حضورسلبریتی‌هادرصداوسیما، گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه در آغاز کار، مردم 17 درصد از کارت شخصی استفاده می‌کردند و امروز بیش از 70 درصد کارت‌ها استفاده می‌کنند، گفت: در تأمین بنزین مشکلی نداریم و مردم نگرانی نداشته باشند.