یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای نخستین بار پس از بهبود مناسبات دوجانبه در مسکو دیدار کردند که این ملاقات با توافق طرفین برای از سرگیری فعالیت وابستگان نظامی در سفارتخانه ها در ریاض و تهران همراه بود.

حسین شریعتمداری با بیان اینکه رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب هیچ جایگاهی ندارند، گفت: این رسانه‌ها تلاش کردند با هدف ایجاد ناامنی، حمله تروریستی شاهچراغ را به یک اتفاق سیاسی و یک حادثه تقلیل دهند و ماجرا را از دوش داعش بردارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی، جنگ الکترونیک، سایبر و سایر فناوری‌های نوین دستاوردهای ارزشمندی به‌دست آورده‌ایم که تقویت این دستاوردها، با جدیت ادامه خواهد یافت.

منابع صهیونیستی خبر دادند به دنبال تمرد نظامیان صهیونیست، احتمال تضعیف قدرت بازدارندگی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر ایران باعث نگرانی پنتاگون شده و عالی‌ترین مقام نظامی آمریکا به منظور بررسی این موضوع وارد فلسطین اشغالی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.

روزنامه اصلاح‌طلب: شاید وقت آن رسیده که ایران در سیاست‌هایش در قبال طالبان، اندکی از رویه مدارا و مصلحت‌جویی بدون نتیجه جدا شود و تا حدی در مسیر سیاست قاطعانه حرکت کند.

معاون اول رئیس جمهوری هرگونه تغییر قیمت و افزایش نرخ فرآورده های نفتی از جمله بنزین را تکذیب کرد.

کارشناس صهیونیست اینترنشنال با تأیید سخنان سیدحسن نصرالله در خصوص ضعف ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل به شکل بی‌سابقه‌ای ضعیف شده است.

«علیرضا زاکانی» را در زمان تصدی شهرداری تهران به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران منصوب شد.

پیکر مطهر حامد لزرغلامی شهید مدافع امنیت امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور تنکابن تشییع شد.

رسانه تروریستی اینترنشنال که سال گذشته لیدری آشوب‌های خیابانی را به عهده گرفته بود، بعد از ناکامی در آشوب، حالا می‌گوید گزینه بعدی، حمله نظامی به ایران است!

حاشیه‌های فرار بیجار رحیمی عضو سابق گروهک تروریستی منافقین از مقر تروریست‌های اشرف 3 و افزایش احتمال فرارهای مشابه موجب شده که گروهک منافقین فشار و سخت‌گیری خود را بر روی عناصر دوچندان کند.