پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: ناوگان پنجم آمریکا از اعزام 3 هزار نیروی جدید دریایی این کشور به خاورمیانه خبر داد! 44 سال است که همه توان خود را به میدان آورده‌اند و هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نخست وزیر ژاپن با استقبال از ترسیم نقشه راه همکاری بلندمدت بین دو کشور، بر ضرورت ارتقای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مشترک تاکید کرد.

فناوری می تواند انتظارات اجتماعی را با تأثیر گذاشتن بر آنچه افراد از تجربیات اجتماعی خود می آموزند شکل دهد.

اصلاح‌طلبان ساختاری و رادیکال تلاش می‌کنند مساله حجاب را به امری سیاسی ارتقاء دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز نخست نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی 7700 متقاضی مدارک خود را بارگذاری کردند.

ادعای منافقین در رابطه با اقدام تروریستی در مجتمع قضایی قدس تهران کذب بود.

دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.

رئیس‌جمهور، مطالبه‌گری و بیان نقص‌ها و کاستی‌ها بدون ارائه راهکار و حل مسئله را آسیب‌زا عنوان کرد و گفت: در کنار بیان مشکلات باید آسیب‌زدایی و حل مسئله نیز از سوی رسانه ملی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

طبق مصوبه جلسه امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مقرر شد، فاصله طبقاتی طی 5 سال آینده کاهش یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده‌های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در این کمیسیون خبر داد.

دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه با «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

چقدر از «اهالی دانشگاه» برای مسأله‌شناسی جامعه‌مان کمک گرفته‌ایم و حل مسائل‌مان را از آنان طلب کرده‌ایم؟