شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها، رفع انسداد دارایی‌های بلوکه شده ایران و موضوع تبادل زندانیان با آمریکا گفت: مسیر دیپلماسی باز است وگفت‌وگوها روند رو به جلویی دارد.

جمعی از علما و روحانیون طی نامه‌ای به قالیباف ضمن درخواست برای تدوین و تصویب قانونی جامع درباره، پیشنهادات خود را هم ارائه کردند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود دو میلیون هکتار کشت آبی و نزدیک به 4 میلیون هکتار کشت دیم زارِ گندم داشتیم که میزان خرید گندم از 7 میلیون تن نیز عبور کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد.

رئیس مجلس گفت: ما دغدغه مردم را داریم و به حاشیه نمی رویم، برای ما مشکلات گرانی، قیمت مرغ و وضعیت بورس مهم است و دغدغه فردی نداریم.

احکام صادره برای بعضی سلبریتی‌ها در روزهای گذشته که با استقبال بخش بزرگی از مردم مواجه شد. برخی از متهمین در مراحل تحقیقات مقدماتی خود در مواردی به بیماری‌های افسردگی یا دوقطبی اشاره می‌کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از استماع توضیحات وزیر کار در پاسخ به سوال نماینده آبادان، از توضیحات وی قانع شدند.

شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مصلاهای سراسر کشور جمعه پیش رو آماده میزبانی از هیئات، دسته‌های عزاداری و موکب‌ها، قبل و بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه خواهند بود.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای پاسخ به سوالی یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود، گفت: 16 واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای عضو و دوست بریکس در رأس هیأتی به آفریقای جنوبی رفت.

نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.

ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال نماینده مردم آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.

ایران وارد حیاط خلوت آمریکا در آفریقا شده است. در شرایط اعمال تحریم‌های غرب، توسعه روابط با سایر مناطق در اولویت ایران است.

شبکه دولتی انگلیس از قول یکی از عناصر ضد انقلاب اذعان کرد قشر خاکستری در ایران با آشوب افکنی پاییز گذشته همراهی نکرد.