شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

اعتراض به کاسه‌لیسی و تملق یک رفتار درست است. اما تعجب از جایی آغاز می‌شود که می‌بینیم "بانیان آشوب" به این مسئله اعتراض می‌کنند و مدعی می‌شوند که ایرادات در کشور دیده نمی‌شود!

جنایت عبدالیزید، شهیدان خطبه‌های خشونت، دفاع از قرآن؛ تکلیف جهان اسلام، اشک صهیونیست‌ها درآمد تظاهرات بی‌سابقه در اسرائیل، تیترهای برگزیده روزنامه‌های دوشنبه 2 مرداد 1402 است.

ارسال پیام‌های اشتباه از سوی جنتلمن‌های داخلی برای کرواتی‌های خارجی حکایتی مرموز در سه پرده است!

بعضی در داخل ایران تلاش می‌کنند میان رخدادهای ضداسلامی در کشورهای غرب و مسئولیت دولت‌های غربی فاصله بیندازند!

وزیر کشورگفت: پیش‌ثبت‌نامِ انتخابات مجلس از 16 مرداد آغاز می‌شود و اگر کسی اقدام نکند فرصت داوطلبی را از دست می‌دهد.

رئیس جمهور روابط ایران و صربستان به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقاء و توسعه بیشتر دانست.

ماجرای اهانت به قرآن کریم و مقدسات دین اسلام مسبوق به سابقه است که برآمده از «سکولاریسم ستیزه‌جو» است که این روزها به شکلی عریان خود را نمایان می‌کند.

دیپلمات دوران پهلوی: ایران با آمریکا هرگز چالشی نداشته و باید مشکلات قدیمی را فراموش کنند!

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و هدف تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس‌جمهور، «قرآن» را در کنار «انسان کامل» دو رکن هدایت و نجات انسان توصیف و مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن را برخلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» دانست.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی، کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.